50 سال حبس برای مادر ایرانی آمریکایی به جرم قتل عمد فرزند
به روز شده در      دوشنبه 18 مرداد 1395     -   Monday August 8 2016

دادگاه ایالتی مریلند در ایالات متحده آمریکا، یک زن ایرانی آمریکایی به نام نرگس شفيعى راد ٣٥ ساله را به دليل خوراندن ميزان بالايى از دارو به پسرش خردسالش که منجر به مرگ او شد، متهم شناخت و او را به تحمل 50 سال زندان به جرم قتل عمد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
خانم شفيعى راد در سال ٢٠٠٧ با همسر سابقش (پدر دنيل- فرزند قربانی شده) ازدواج كرد و همراه او به آمريكا آمد. در سال 2011 دنيل به دنيا آمد تا اينكه در سال هاى اخير زندگى اين دو دچار فراز و نشيب هاى فراوانى شد و سرانجام  اين زوج از يكديگر جدا شدند.
دنيل بر اساس راى دادگاه خانواده ٤ روز در هفته را با مادرش و سه روز ديگر را با پدرش سپرى مى كرد. در روز حادثه نرگس بدون اينكه رفتار عجيبى داشته باشد دنيل را از مهد كودك تحويل گرفته بود. این پسر 5 ساله در خانه و به اجبار مادرش 338 میلی گرم داروی ضد حساسیت دیفن هیدرامین خورده بود که منجر به مرگ وی شد. 
وکلای پرونده به نقل از پدر این کودک حمید عظیمی دانا می گویند فرزند او مبتلا به هیچ نوع از حساسیت نبوده است.
بر اساس گزارش هاى پزشكى قانونى دنيل به دليل ميزان بالايى از دارو كه به زور به وى خورانده شده، جان خود را از دست داده و خانم شفیعی عامدا این کار را به انجام رسانده است.
نرگس شفیعی راد این هفته در دادگاه به جرم قتل عمد متهم شناخته شد و به تحمل ٥٠ سال زندان محكوم شد.
در تصویر خبر عکسی از قربانی حادثه قتل «دنیل عظیمی دانا، 5 ساله» دیده می شود که روزنامه واشنگتن پست آن را منتشر کرده بود.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©