رییس جمهور آمریکا برای منشی ایرانی‌‌تبارش کیک تولد برد
به روز شده در      جمعه 12 شهریور 1395     -   Friday September 2 2016

پرزیدنت اوباما رییس جمهور ایالات متحده، دستیار خصوصی اش فریال گواشیری را در محل کار وی با کیک تولد و خواندن سرود «happy Birth day to you» سوپرایز کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

صفحه رسمی اینستاگرام کاخ سفید روز جمعه 2 سپتامبر 2016 با انتشار تصویری از رییس جمهوری آمریکا در حالی که کیک تولدی را که روی آن شمع روشن است به سوی میز کار فریال گواشیری می‌برد نوشت: «‌رییس جمهوری کیک تولد دستار شخصی‌اش را در بال غربی کاخ سفید برای او می‌برد.»

از قرار معلوم رییس جمهوری اوباما، دستیار ایرانی‌اش را روز 30 آگوست و در شب تولدش سورپرایز کرده است. این آخرین تولد خانم گواشیری است که همزمان با سکونت رییس جمهور اوباما در کاخ سفید برگزار می‌شود. اتاق کار خانم گواشیری دارای دو در است که یکی از آنها مستقیما به اتاق بیضی (دفتر شخصی رییس جمهور) باز می‌شود.

خانم گواشیری از سال ۲۰۱۴ مسئولیت دستیاری ویژه رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا را عهده دار است. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه ایرواین در ایالت کالیفرنیا است و اصالت ایرانی دارد. 

اگرچه از پرزیدنت اوباما به عنوان رییس جمهوری با خلق و خوی مهربان، صمیمی و رفیق با همکارانش یاد می‌شود اما کمتر دیده شده بود او کیک تولد یکی از کارمندان کاخ سفید را شخصا برای او روی روز میز کارش قرار دهد.

تصویر این اقدام رییس جمهور آمریکا در نخستین ساعت پس از انتشار بیش از 12 هزار بار لایک شد.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©