مهلت 35 روزه برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت 2018
به روز شده در      سه شنبه 6 مهر 1395     -   Tuesday September 27 2016

وزارتخارجه ایالات متحده می‌گوید علاقمندان به دریافت گرین‌کارت آمریکا تنها از 4 اکتبر تا 7 نوامبر 2016 فرصت دارند تا در برنامه سالیانه قرعه کشی برای دریافت تابعیت ایالات متحده آمریکا شرکت کنند. در سال‌های گذشته این فرصت 60 روزه بوده، اما این‌بار تنها 35 روز مهلت برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

وزارتخارجه ایالات متحده آمریکا می‌گوید: «ثبت نام برای قرعه کشی از سه شنبه 4 اکتبر ساعت 11 قبل از ظهر به وقت واشنگتن (8 صبح به وقت لس‌آنجلس و 7:30 دقیقه شب به وقت تهران) آغاز می شود و تا دوشنبه هفتم نوامبر (۱۷‌آبان) ادامه خواهد داشت.»

وزارت خارجه تاکید کرده است ثبت نام در قرعه کشی رایگان می باشد و تنها از طریق تارنمای رسمی قرعه کشی انجام می گیرد.

 کاربران فارسی زبان برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به پرسش‌های متداول درباره این برنامه و همچنین دستورالعمل فارسی شرکت در قرعه کشی می توانند به صفحه ویژه گرین کارت 2018 در سفارت مجازی آمریکا در ایران مراجعه کنند.

به احتمال قوی نتایج این قرعه کشی در اواخر آپریل یا اوایل ماه می سال 2017 اعلام خواهد شد و پذیرفته شده‌گان می توانند در سال 2018 به ایالات متحده مهاجرت کنند. با این حال وزارتخارجه پیش از این گفته است: «انتخاب به قید قرعه، تضمینی برای دریافت روادید توسط برندگان نخواهد بود. بلکه این انتخاب فقط به آن معنا است که شما داری شرایط تقاضا برای ویزای قرعه کشی هستید و اگر در مراحل بعدی واجد شرایط شناخته بشوید به شما ویزا تعلق خواهد گرفت.»

هر ساله 50هزار واجد شرایط از ده‌ها کشور جهان از جمله ایران از همین روش برای اخذ اقامت ایالات متحده آمریکا استفاده می‌کنند. بسیاری از ایرانیان مقیم ایالات متحده نیز برای روند تکمیلی مهاجرت خود و یا اعضای خانواده شان به همین برنامه ویژه سالانه امید دارند و در آن ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©