فراخوان همایش سراسری «ایرانیکا» به میزبانی دانشگاه کمبریج
به روز شده در      دوشنبه 1 آذر 1395     -   Monday November 21 2016

سومین سمپوزیوم دوسالانه مطالعات ایرانشناسی به میزبانی دانشگاه کمبریج انگلستان در تاریخ یازدهم و دوازدهم آوریل 2017 برگزار خواهد شد. در این کنفرانس مقالات و پروژه‌های تحقیقاتی دانش‌پژوهان دانشگاهی و محققان حرفه‌ای در موارد مختلف درباره هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی مربوط به ایرانشناسی پیش از تاریخ تا کنون ارایه خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

دانشگاه کمبریج از پژوهشگران متقاضی دعوت می‌کند تا مقالات خود را در همه جنبه‌های ایرانشناسی در زمینه‌های علوم انسانی و اجتماعی از دوران ماقبل تاریخ تا دوره معاصر و تاریخ‌نگاری را به این کنفرانس ارایه کنند. همایش ایرانیکا پذیرای مقاله‌های ایرانشناسان در رشته‌های زیر است:

مردم‌شناسی، باستان‌شناسی، میراث فرهنگی و حفاظت از آثار باستانی، نظریه‌های سیاسی و اجتماعی، مطالعات پراکندگی جمعیت (بویژه جمعیت مردم یهودی ایرانی)، بوم‌شناسی و محیط زیست، اقتصاد، جغرافیای تاریخی، تاریخ پزشکی، تاریخ هنر و معماری، آموزش، روابط بین‌الملل و علوم سیاسی، مطالعه سنگ نبشته و زبان‌های باستانی، زبان‌شناسی و ادبیات، مطالعات رسانه‌های نوین و ارتباطات، فلسفه، ادیان و الهیات، مطالعات کلاسیک، جامعه‌شناسی، مطالعات فیلم و هنرهای نمایشی، مطالعات موضوعات تطبیقی و سایر زمینه‌های علمی و تحقیقی.

محققان باید مقالات خود را تا تاریخ دوم دسامبر 2016 به دبیرخانه سمپوزیوم ایرانیکا ارسال کنند. همه طرح‌های ارسالی به سمپوزیوم ایرانیکا، پیش از ارایه به همایش تحت بررسی دقیق قرار خواهند گرفت.

همایش دوسالانه ایرانیکا، کنفرانس بین‌المللی درباره مطالعات ایرانشناسی است که با هدف گردهم  آوردن دانشجویان و محققان حرفه‌ای از سراسر جهان درباره ایران در جهت تشویق و تعامل علاقمندان به ایرانشناسی در زمینه‌های گوناگون و پیشرفت در جنبه‌های آکادمیک و حرفه‌ای و تبادل تجربیات و تحقیقات در اینباره برگزار می‌شود. این همایش توسط انستیتو مطالعات پارسی بریتانیا، بنیاد یادبود سودآور، کالج پمبروک، دانشکده مطالعات آسیا و خاورمیانه و مرکز مطالعات پارسی شاهنامه در دانشگاه کمبریج و مرکز همایش ایرانیکا پشتیبانی می‌شود.

علاقمندان و پژوهشگران می‌توانند برای دستیابی به اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی همایش ایرانیکا به نشانی symposia-iranica.com مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©