اعتماد گسترده مردم آلمان به یک مجری ایرانی تبار
به روز شده در      یکشنبه 7 آذر 1395     -   Sunday November 27 2016

بک نظر سنجی در شبکه تلویزیونی آر تی ال آلمان نشان می دهد که میلیون ها بیننده این شبکه تلویزیونی در بین ده ها چهره مطرح و مجریان متعدد این تلویزیون اعتماد بیشتری به اجرای نینا مقدم مجری ایرانی تبار این رسانه دارند. خانم مقدم بیش از 7 سال است که در این شبکه تلویزیونی روی آنتن می رود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

نینا مقدم که اکنون مجری محبوب شبکه آرتی‌ال آلمان است سی و شش سال دارد و در سال ۱۹۸۰ در شهر مادرید، اسپانسا به‌دنیا آمد و او در شهر کلن، آلمان بزرگ شده است. با این حال می گوید او یک آلمانی ایرانی تبار است و خود را علی الرغم زادگاهش اسپانیایی نمی داند.

او معتقد است تولدش در اسپانیا اتفاقی بوده و می گوید: در حالی که پدر و مادرم در تعطیلات در مادرید، بسر می‌بردند سریع‌تر از زمان طبیعی، یعنی در ۷ ماهگی بارداری مادرم در بیمارستانی در همان شهر مرا به‌دنیا آورد.

پدر و مادر نینا مقدم هر دو اهل ایران هستند و در آلمان زندگی می‌کنند. پس از به‌دنیا آمدن نینا، آن‌ها به آلمان بازمی‌گردند و نینا دوران مدرسه و دبیرستان خود را در آلمان به پایان می‌رساند.
 خانم مقدم به ۵ زبان فارسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و چینی تسلط دارد و با زبان اسپانیایی تا حدودی آشنایی دارد. 
او از کودکی به خوانندگی علاقه داشت اما در سنین نوجوانی به حرفه مجری‌گری علاقه پیدا کرد و در سال ۲۰۰۲ توانست در یکی از برنامه‌های تلوزیونی شبکه آرتی‌ال آلمان به نام «TOGGO» مجری شود.از سال ۲۰۰۶ او به عنوان داور در برنامه‌های مختلف استعدادیابی شبکه آرتی‌ال نیز فعالیت می‌کند.او دارای مدرک کارشناسی زبان چینی است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©