حمله تروریستی به یک پناهجوی ایرانی در مرز صربستان
به روز شده در      شنبه 13 آذر 1395     -   Saturday December 3 2016

یک مهاجم ناشناس به سوی گروهی از مهاجران که در امتداد بزرگراهی در صربستان پیاده حرکت می‌کردند، آتش گشود. به گزارش دویچه وله صدای آلمان، قربانی این تیراندازی که یک پناهجوی ایرانی 32 ساله است،
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

با اینکه  حال مصدوم این حادثه تروریستی با ثبات گزارش شده است اما قربانی این حادثه از ناحیه معده دچار جراحت شده که در بیمارستان بستری شده است.

  پلیس صربستان روز شنبه سوم دسامبر اعلام کرد که در جستجوی مهاجم تیرانداز است.

پناهجوی ایرانی از یک پل‌هوایی نزدیک گذرگاه هورگوس واقع در شمال صربستان مورد اصابت گلوله مهاجم مسلح قرار گرفت در حالیکه همراه تعداد دیگری از مهاجران در کنار بزرگراه مشغول حرکت با پای پیاده بود‌ند.

به گزارش شبکه تلویزیونی دولتی M1 مجارستان، پناهجویان سه مرد را در حال فرار از روی پل‌هوایی مجاور بزرگراه دیده‌اند. بر اساس گزارش‌های تایید نشده، پناهجوی ایرانی زخمی در بیمارستانی نزدیک شهر سوبوتیکا در شمال صربستان تحت عمل جراحی قرار گرفته و شدت جراحت‌های وی، زندگی‌اش را تهدید نمی‌کند.

مقامات صربستان اعلام کرده‌‌اند، این نخستین مورد حمله مسلحانه به پناهجویان در شمال این کشور است، هر چند که گزارش‌هایی مبنی بر درگیری و خشونت بین مهاجران وجود دارد. نزدیک به 6500 پناهنده در صربستان وجود دارند که 1500 نفر از آنها برای ادامه مسیرشان به سمت شمال، ثبت‌نام کرده‌اند. معمولا پناهجویان از شمال صربستان به مجارستان می‌روند تا از آنجا راهی اتریش و سایر کشورهای اروپای غربی شوند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©