کتاب عرصه نبرد به فارسی منتشر شد
به روز شده در      یکشنبه 17 بهمن 1395     -   Sunday February 5 2017

مدیریت انتشارات شرکت کتاب بزرکترین مرکز نشر فارسی زبان در خارج از ایران از انعقاد قراردادی با ناشر اصلی کتاب The Field of Fight نوشته ژنرال مایکل فلین خبر می دهد که بر اساس آن تا پایان ماه جاری میلادی (فوریه 2017) ترجمه فارسی این اثر مهم سیاسی روانه بازار نشر آمریکا و جهان خواهد شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

کتاب ۳۰۰ صفحه ای the field of fight نوشته ژنرال مایکل فلین با همکاری دکتر مایکل لدین، توسط انتشارات St. Martins وابسته به Mcmillan  در جولای۲۰۱۶ منتشر شد و بلافاصله  با اطلاع ژنرال فلین و امتیاز انحصاری کپی‌رایت از ناشر، مترجم، ترجمه فارسی آن‌ به انتشارات شرکت کتاب در لس آنجلس عرضه گردید که به گفته مدیر این سازمان در ماه فوریه ۲۰۱۷ با عنوان "عرصه نبرد"  به دو صورت نسخه سنتی(کاغذی) و دیجیتالی (آنلاین) در اختیار خوانندگان فارسی زبان قرار میگیرد.

عنوان فارسی این کتاب، "عرصه نبرد" است و از ۶ بخش (مقدمه، فصل ۱: دوران افسری اطلاعات و امنیت/  فصل۲: جنگیدن/ فصل۳:اتحاد دشمن/ فصل۴:رمز پیروزی و در نهایت نتیجه و منابع) تشکیل شده است.

ژنرال فلین که هم اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی پرزیدنت دونالد ترامپ مشغول به فعالیت است، در این کتاب با نگاهی انتقادی، رژیم جمهوری اسلامی را با گروه تروریستی داعش یکسان می داند که حامی اصلی تروریسم در جهان امروز و از دوستان نزدیک گروه های تروریستی حزب الله و امل و القاعده است و رهبر جمهوری اسلامی را به خاطر عناد با آمریکا و خوانش استبدادی از قدرت و حمایت از بشار اسد، یک «شارلاتان» و «شرور» معرفی می کند که اسلام و شریعت ساختگی، بهانه ای برای قدرت، ثروت و فساد آنهاست. به عبارتی وی حساب مردم و جامعه ایران را از جمهوری اسلامی جدا دانسته و بطور جدی ، خواهان فروپاشی رژیم اسلامی است. 
ترجمه این کتاب به فارسی را عرفان قانعی فرد به عهده داشته است که پیش از این نیز ترجمه هایی مانند : معمای ایرانی(کنت پولاک) ، کتاب جنگ مقدس یا کارزار ویرانگر (نوشته ویلیام موری و کوین وودز) و نیز سیاست کردها در خاورمیانه (نوشته نادر انتصار) را به فارسی برگردانده است. کتاب در «دامگه حادثه» ازاین مترجم، نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر از شهرت بسزایی برخوردار است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©