اخراج و شناسایی مهاجران در آمریکا آیا شامل حال ایرانیان هم می شود؟
به روز شده در      دوشنبه 25 بهمن 1395     -   Monday February 13 2017

رییس جمهوری آمریکا نیمروز دوشنبه 13 فوریه 2017 اعلام کرد، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده شناسایی و اخراج مهاجران غیرقانونی از کشور را آغاز کرده است. با این حال برخی کارشناسان می گویند ابعاد این سیاست تنها شامل حال مهاجران لاتین تبار نیست و می تواند ابعاد گسترده تری داشته باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

دونالد ترامپ در یک نشست خبری در کاخ سفید همراه با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا بار دیگر از سیاست های محدودیت ورود مهاجران و شهروندان برخی کشورها به آمریکا دفاع کرد. آقای ترامپ با تجلیل از نقش وزیر امنیت داخلی کابینه اش گفت، جان کلی یک ژنرال است و من از او خواستم با قدرت اقدام کند بخاطر اینکه این وعده انتخاباتی من بود و مردم زیادی به من رای دادند که آن شعارها را اجرا کنم.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: به همراه مهاجران برخی کسانی که سابقه تروریستی و جناحی دارند وارد کشور می شوند، همه سعی من این است که نگذارم آنها وارد کشور شوند.

یک وکیل مهاجرت که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری ایرانشهر گفت احتمالا سیاست جایگزین دولت در مقابل لغو دستور اجرایی رییس جمهور می تواند شامل حال اتباع کشورهای هفتگانه از جمله ایران نیز شود. 

بر اساس این گفته رسیدگی به پرونده های مهاجرتی بیش از قبل سخت شده و امکان آن وجود دارد تا موانع بیشتری در خصوص پذیرش درخواست پناهندگی نیز ایجاد گردد. 

این وکیل مهاجرت تاکید کرد تا اکنون هیچ تغییری در ساختار قوانین مهاجرتی ایجاد نشده است اما جو حاکم بر دادگاه های مهاجرت، به نحو فزاینده ای تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©