اطعام هزاران شهروند بی‌خانمان لس‌‌آنجلس به مناسبت نوروز
به روز شده در      شنبه 28 اسفند 1395     -   Saturday March 18 2017

به ابتکار یک گروه خیریه به نام «ماموریت نیمه شب» و همیاری ایستگاه رادیویی «رادیو ایران» که از لس‌‌آنجلس و به زبان فارسی روی آنتن می‌رود، به مناسبت نوروز، هزاران نفر از بی‌خانمانان لس‌آنجلس بر سفره مهر ایرانی پذیرایی شدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

مراسم اطعام نیازمندان در مرکز شهر لس‌‌آنجلس در عصر گاه روز جمعه 17 مارچ 2017 و همزمان با برپایی جشن نوروز در شهرداری این شهر انجام شد و کلیه هزینه‌های آن را گروهی از خیرین جامعه ایرانی و با هدف انتشار پیام صلح و نوع دوستی نوروز از سوی ایرانیان مقیم کالیفرنیا، تقبل کرده بودند.

این برنامه از چند سال پیش با ابتکار یک موسسه خیریه به اسم «ماموریت نیمه شب Midnight Mission» و با حمایت و پشتیبانی رادیو ایران KIRN برگراز می‌شود و اجرای آن با پوشش خبری گسترده در رسانه‌های انگلیسی زبان در جنوب کالیفرنیا همراه است.

برنامه امسال گروه ماموریت نیمه شب علاوه بر شبکه های خبری امریکایی از سوی رویترز و از روی همین نسخه در بخش انگلیسی زبان بی بی سی نیز پوشش داده شد که ترجمه ای تحریف شده از مصاحبه اردوان مفید با رویترز با برداشتی مغرضانه از آن به همراه گزارشی از سیاوش اردلان(خبرنگار بی یب سی فارسی) از تلویزیون بخش فارسی این بنگاه خبر پراکنی، پخش گردید که در آن کوشیده شده بود این رفتار انسان دوستانه ایرانی یک کار سیاسی جلوه داده شود. همچنین گزارشگر بی بی سی فارسی سابقه این فعالیت را در سال های پیش منکر شد و ادعا کرد این کار برای نخستین بار انجام شده است. این خبرنگار همچنین سنت کمک و اطعام به نیازمندان در آستانه نوروز را به سخره گرفته و در گزارش خود مدعی شد این امر نیکوکارانه تنها مربوط به ماه رمضان است و ارتباطی به نوروز ندارد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©