برادر دوقلوی یا بدل برای لیونل مسی؟ از ایران می‌آید
به روز شده در      چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396     -   Wednesday May 3 2017

جوان بیست و پنج ساله ایرانی‌تبار آن چنان به لیونل مسی فوتبالیست مشهور آرژانتینی شبیه است که باور کردن آن برای بسیاری مشکل است. این شباهت شگفت‌انگیز باعث معروفیت این جوان ایرانی شده و حتی رسانه‌ها و کارشناسان ورزشی کشور آرژانتین نیز به این موضوع واکنش‌های جالبی نشان داده‌اند و یکی از سوژه‌های جذاب در شبکه‌های اجتماعی شده است. هر جا که این برادر دوقلوی مسی حضور دارد، از پیر و جوان با او عکس یادگاری می‌گیرند تا تصویر یادگاری از خود و مسی داشته باشند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

«رضا پرستش» متولد ۱۳۷۱ است و در حال حاضر دانشجوی رشته شهرسازی است. پدرش از ۶ سال پیش روی شباهت رضا و مسی تاکید می‌کرد اما رضا هربار با بی‌تفاوتی از کنار این موضوع رد می‌شد تا اینکه حدود پنج ماه پیش، پدر رضا پیشنهاد داد که رضا با پیراهن ورزشی آرژانتین و بارسلونا عکس بیندازد و برای سایت‌های ورزشی بفرستد. رضا با انجام این ‌کار با یک اتفاق شگفت‌انگیز روبرو ‌شد: « من عکس را شب برای یک سایت ورزشی فرستادم و صبح فردا با من تماس گرفتند و خواستند هر چه سریعتر به محل دفترشان بروم. در آنجا از من عکس و فیلم گرفتند و پخش کردند و بعد از آن قضیه خیلی جدی شد. واکنش‌ها خیلی عجیب بود. یک سری از آدم‌ها دوست نداشتند کسی شبیه مسی وجود داشته باشد. یک عده هم فکر می‌کردند من خودم را شبیه مسی می‌کنم یعنی عمل جراحی انجام داده‌ام یا گریم خاصی می‌کنم. ولی هیچ‌کدام از این کارها را نکرده‌ام. من تنها در این مدت ریشم را شبیه مسی آرایش می کنم. دوست دارم مسی دوباره ریشش را بزند تا این موضوع به همه ثابت شود که من واقعا شبیه مسی هستم. من و مسی حتی عکس‌های بچگی‌مان هم شبیه به هم است و دقیقا هم قد هستیم.»

به گزارش وبگاه خبری SDE، رضا خاطرات زیادی از این شباهت عجیب و غریب دارد. شباهتی که حتی پدرش را تحت تاثیر قرار داده‌است: « پدر من یک فوتبال‌دوست با تعصب است. زمان بازی‌های جام جهانی هنوز کسی مرا نمی‌شناخت. وقتی ایران با تک گل مسی آن هم در دقایق پایانی به آرژانتین باخت، پدرم با من تماس گرفت و گفت که شب خانه نیا چون من به ایران گل زده بودم (رضا می‌خندد)؛ بعد از بازی خیلی از دوستانم زنگ می‌زدند و به خاطر گل مسی به من بدوبیراه می‌گفتند.»

رضا پرستش می‌گوید، تا به حال تحقیقات زیادی کرده و متوجه شده که مسی هیچ بدلی در دنیا ندارد و او تنها بدل مسی در دنیاست و احتمالا روزی که بتواند مسی را رو در رو و از نزدیک ببیند دور نیست.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©