رویای قهرمانی جهان برای بوکسور پناهجوی ایرانی در استرالیا
به روز شده در      یکشنبه 31 اردیبهشت 1396     -   Sunday May 21 2017

«احسان شاکری» پناهنده ایرانی تبار به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی جهان در رشته کیک بوکسینگ در کانبرا، پایتخت استرالیاست. به نوشته روزنامه های چاپ استرالیا او از شانس بالایی برای تحقق رویای خود برخوردار است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آقای شاکری برای بدست آوردن رویای خود با جدایی از خانواده و پشت سر گذاشتن سختی­ های فراوان به استرالیا مهاجرت کرد. او با به جان خریدن خطرات احتمالی، به وسیله قایق از راه دریا به استرالیا رفت و مدت زمان طولانی را در کمپ پناهچویان در انتظار قبول مهاجرتش به سر برد. خیلی زود بهترین دوستش یعنی پدر خود را به دلیل ابتلا به سرطان ریه از دست داد.

احسان شاکری  داستان زندگی­ اش و رسیدن به نقطه­ ای که الان در آن است را با این جمله برای خبرنگرار روزنامه canberra times توصیف می­ کند: «آمدن از ناکجا و آمدن از هیچ»؛ چهار سال بعد احسان شاکری با بیش از یکصد مبارزه در رشته کیک­ بوکسینگ، یکی از  قهرمانان میان ­وزن رقابت­های «اتحادیه ورزش هنرهای رزمی استرالیا» (MASA) است.

احسان شاکری در یکصد و بیست مبارزه قبلی­ اش فقط پانزده بار شکست خورده و به دنبال تحقق رویای همیشگی­ اش یعنی قهرمانی جهان در کیک­ بوکسینگ است. او معتقد است، قهرمان جهان شدن ساده­ تر از داستان مهاجرت او به استرالیاست، آن هم با یک قایق کوچک از دل اقیانوس.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©