رقابت برای صندلی فرمانداری در کالیفرنیا/ 2018
به روز شده در      چهارشنبه 3 خرداد 1396     -   Wednesday May 24 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
چهار نامزد فرمانداری کالیفرنیا برای سال 2018، در همایش دموکرات‌های کالیفرنیا در ساکرامنتو برگزار شد، تلاش کردند تا پشتیبانی اعضای حزب را به برنامه‌های خود جلب   نمایند.
جان چیانگ رئيس 54 ساله دموکرات اداره دارایی و خزانه‌داری کالیفرنیا که یکی از 4 نامزد فرمانداری کالیفرنیاست، ضمن انتقاد از دونالد ترامپ گفت  «از ساعتی که دونالد ترامپ رئيس جمهوری است، جزو ساعت‌های ما نیست»
ایلین ایستین رئیس پیشین اداره آموزش کالیفرنیا که نامزد فرمانداری است از گذشته و تجربه کاری خود به عنوان پشتوانه‌ای محکم یادکرد و از برنامه‌های آینده خود در زمینه بیمه درمانی، آموزش رایگان در دوران کالج و افزایش مسکن ارزان سخن گفت.
آنتونیو ویاراگوسا شهردار پیشین  لس‌آنجلس و نامزد فرمانداری کالیفرنیا ، از کالیفرنیایی‌ها خواست که رهبری مقاومت در برابر دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان کنگره را به دست بگیرند و از مهاجران و آزادی مذهب و حقوق مدنی آمریکا پشتیبانی کنند. 
گوین نیوسام معاون فرماندار کالیفرنیا و نامزد فرمانداری 2018 نیز گفت: «دونالد ترامپ به جهانیان آخرین تکه‌ها دوران کهنه و تاریک را نشان می‌دهد، بیایید به جهان، دوران مترقی و شکوفا را از چشم‌انداز خود نشان دهیم.»
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©