طرح سنای ایالتی کالیفرنیا برای درآمد حاصل از افزایش مالیات دخانیات
به روز شده در      دوشنبه 8 خرداد 1396     -   Monday May 29 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

قانون‌گذاران دو مجلس ایالتی کالیفرنیا طرح خود را برای هزینه کردن مالیات حاصل شدن از فروش محصولات تنباکو که در نوامبر 2016 به تصویب مردم رسیده بود را اعلام کردند.

کوشش جری براون این است که از این درآمد به طور کلی برای گسترش پوشش مدیکل استفاده کند و برای فقرا بیمه سلامتی ایجاد نماید اما پزشکان و دندانپزشکان گفته‌اند هدف از نگارش این لایحه، افزایش پرداخت به پزشکان و دندانپزشکان بوده است تا آنان را تشویق به پذیرش بیماران با مدیکل نمایند.

دو مجلس با رد شیوه هزینه کردن جری براون، با کمی تفاوت از یکدیگر طرح‌های نزدیک به هم ارائه نمودند ، طرح خانه نمایندگان 1/1 میلیارد دلار درآمد را در بودجه سال آینده پخش خواهد کرد و سنای کالیفرنیا 350 میلیون دلار را سالانه هزینه خواهد کرد تا در سال 2021 ـ2020 به 1/1 میلیارد برسد. اما هر دو مجلس مایل هستند سالانه 857 میلیون دلار را بین پزشکان و دندانپزشکان و دیگر خدمات پزشکی ارائه کننده مدیکل هزینه کنند. از این بودجه 150 میلیون دلار در سال آینده و 700 میلیون تا سال 2020 برای پزشکان و 130 میلیون دلار به دندانپزشکان پرداخت خواهد شد. در طرح هر دو مجلس افزایش سن فرزندان خانواده که اکنون 18 سال است به 26 سال افزایش  خواهد یافت وبه این ترتیب ، فرزندان 19 تا 26 ساله نیز مدیکل دریافت خواهند نمود.

بنابر نظر کارشناسان، گرچه دو مجلس با طرح جری براون مخالفت می‌کنند ولی با نگاه به طرح هر یک از دو مجلس، تنها اختلاف بر سر شیوه هزینه کردن است نه کل بودجه در مسیر مدیکل.

از این بودجه 50 میلیون دلار نیز نصیب کلینیک‌های بهداشت خانواده که در زمینه بارداری کوشش می‌کنند، خواهد شد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©