یادبود قربانیان حملات تروریستی تهران در دانشگاه میشیگان
به روز شده در      سه شنبه 30 خرداد 1396     -   Tuesday June 20 2017

جمعی از دانشجویان ایرانی‌تبار دانشگاه فناوری میشیگان با برپایی مراسم گرامی داشتی در محل پردیس این دانشگاه، یاد جان‌باختگان حملات تروریستی منچستر، لندن و تهران را گرامی داشتند و همه اشکال ترور را در همه جای دنیا محکوم کردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش شبکه شش تلویزیون NBC، تشکل دانشجویان ایرانی‌­تبار دانشگاه تکنولوژی میشیگان با دعوت از سایر دانشجویان برای شرکت در مراسم یادمان کشته‌­شدگان حملات تروریستی اخیر در انگلستان و ایران، ضمن احترام به جان­باختگان، اقدامات خشونت­‌آمیز را در سراسر جهان محکوم کردند. این مراسم به همت «بهروز خوشبخت ایردموسی» رییس انجمن دانشجویان ایرانی MTU (دانشگاه فناوری میشیگان) در میدان­‌گاه اصلی پردیس دانشگاه و در مقابل مجسمه بزرگ هاسکی که سمبل آن است، برگزار شد.

حاضران ابتدا به احترام از دست رفتگان یک دقیقه سکوت به جای آوردند و سپس دانشجویان ایرانی­‌تبار پلاکاردهایی در محکومیت تروریسم و ابراز همدردی با آسیب­دیدگان ترور بین شرکت­‌کنندگان توزیع کردند. بهروز خوشبخت در تقبیح تروریسم برای دانشجویان سخنرانی کرد؛ او سخنانش را با شعر معروف شیخ اجل، سعدی، آغاز کرد که: «بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار ...».

«مجتبی بهرام‌گیری» یکی دیگر از اعضای انجمن دانشجویان ایرانی تبار MTU نیز در مصاحبه­‌ای با بخش خبری شبکه شش تلویزیون ان‌­بی­‌سی، هدف از برگزاری مراسم یادبود قربانیان و ابراز همدردی با بازماندگان را مخالفت با همه ابعاد ترور و خشونت توصیف کرد. 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©