استقبال از ترامپ در نیویورک موافقان و مخالفان شعار می‌دهند
به روز شده در      چهارشنبه 25 مرداد 1396     -   Wednesday August 16 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
هزاران نفر از معترضان آمریکایی همزمان با ورود رئیس‌جمهور ایالات متحده  به نیویورک، به سمت برج دونالد ترامپ حرکت کردند تا تظاهراتی را علیه وی برگزار کنند.
شبکه فاکس نیوز در این خصوص گزارش کرد، کاروان موتوری ترامپ، مسیری را برای انتقال رئیس جمهور آمریکا به سمت برج وی انتخاب کرد تا از دیدرس اکثر معترضان خارج شود.
معترضان آمریکایی مقابل برج ترامپ در خیابان پنجم شعارهایی علیه دونالد ترامپ چون «نیویورک از تو متنفر است» و «عشق، نه نفرت-این چیزی است که آمریکا را بزرگ می‌کند»، سر می‌دادند.
تظاهرات کنندگان همچنین نوشته‌هایی را به دست داشتند که پیام هایی چون «استیضاح» و «کاخ سفید جای برتری سفیدپوستان نیست» را منتقل می‌کرد.
این در حالی است که در سویی دیر تعدادی از طرفداران ترامپ نيز تظاهرات جداگانه اي را نزديکي هتل پلازا نيويورک در حمايت از رئيس‌جمهور آمريکا برگزار کردند و شعار مي‌دادند «خدا به رئيس‌جمهور ترامپ برکت دهد» و پرچم‌هاي آمريکا را با خود حمل مي‌کردند و نوشته‌هايي به دست داشتند که بر روي آن نوشته شده بود: «حالا زمان تفرقه‌ نيست».
گفتنی است منازعه مخالفان و طرفدارن ترامپ مقابل برج طلایی رنگ و بزرگ رئیس جمهور آمریکا نهایتا با دخالت پلیس و به نحوی مسالمت آمیز پایان یافت و جمعیت متفرق گردیدند.
بازگشت ترامپ به برج خود در نيويورک در واقع دو روز بعد از حمله مرگبار در تظاهرات ملي‌گرايان سفيدپوست در «شارلوتسويل» ايالت ويرجينيا صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©