ولس فارگو بانک یا مجرم زنجیره‌ای
به روز شده در      چهارشنبه 12 مهر 1396     -   Wednesday October 4 2017

تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
فعالان اقتصادی  حزب دموکرات امریکا خواستار رسیدگی به تخلفات گسترده مجموعه بانکی ولس فارگو و تعیین مجازات‌های بیشتر برای این موسسه مالی شده‌اند.
کمیسیون اقتصادی منسوب به دفاتر مرکزی خدمات مالی در حزب دموکرات با صدور بیانیه‌ای از بانک مرکزی امریکا (فدرال رزرو) و وزارت خزانه داری این کشور خواسته است تا هر چه سریع تر از طریق دستگاه قضائی و مصوبات مربوط به گستره اختلالات مالی به رسوائی‌های اخیر در بانک ولس فارگو بپردازد و این مجموعه را مجبور به پرداخت غرامت‌ها و مجازات‌های سنگین‌تر از آنچه تاکنون متحمل شده سازند.
بنا بر این خبر ولس فارگو متهم به گشایش بیش از 3 میلیون و 500 هزار حساب جعلی و اعطای 570 هزار مورد وام غیر قانونی و صدها هزار تخلف جزِء و کلان در خصوص سپرده‌های صاحبان حساب است.
فعالان دموکرات در این بیانیه از ولس فارگو با عنوان «‌مجرم زنجیره‌ای» نام برده اند که ساختار مالی آن از پایه غیر اصولی و نامتعارف بنا شده است.
گفتنی است احتمال تعطیلی دائمی ولس فارگو به دلیل شکایت‌های اخیر از جمله بیانیه مطروحه بسیار کم است اما چنین اعتراضات قانونی طبعا برای حیات مالی و سوددهی این بانک در آینده مشکل آفرین خواهد بود.
شایان ذکر است مجموعه بانکی ولس فارگو 50 میلیون حساب و 217 هزار کارمند در سراسر ایالات متحده را تحت امور خود جای داده است.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©