هواداران محمد حسینی در ایران یک مسجد را به‌آتش کشیدند
به روز شده در      سه شنبه 18 مهر 1396     -   Tuesday October 10 2017

گروهی از جوانان داخل ایران که خود را «ری استارتی» نامیده و هوادار محمدحسینی معرفی می‌کنند، یک مسجد در شرق تهران را به آتش کشیدند. این مجری سابق برنامه‌های تلویزیونی که اکنون ساکن کالیفرنیا در آمریکاست اخیرا از هواداران خود خواسته بود به ساختمان‌های دولتی حمله کنند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

اخیرا یک نهاد وابسته به رادیو و تلویزیون دولتی ایران، ویدیویی را از حمله به مسجد "جوادالائمه" در شرق تهران با مواد آتش‌زا منتشر کرده است که در آن  درِ ورودی مسجد، از سوی گروهی از جوانان که خود را ری استارتی می‌نامند، آتش زده شده است.

این ویدیو، پیشتر از سوی برخی از هواداران محمدحسینی نیز مستقلا منتشر شده بود و جوانی را نشان می‌داد که پس از نوشتن عبارت ری استارت در مقابل مسجد، در ورودی آن را به آتش می کشید.

این جمع، از افرادی تشکیل شده که در پی فراخوان اینترنتی "محمد حسینی"، از مجریان سابق تلویزیون دولتی ایران، اقدام به خسارت زدن به برخی از ساختمان های عمومی و از جمله بانک‌ها می‌کنند. این افراد، تاکنون در شبکه های مجازی، تعدادی ویدیو را از اقدامات خود منتشر کرده اند.

محمد حسینی، هدف از فراخوان خود را مقابله با حکومت ایران عنوان کرده است. وی که تا سال ۱۳۸۴ از مجریان معروف تلویزیون دولتی ایران بود، پس از خروج از ایران مدتی در امارات، قبرس و اروپا ساکن شد و سپس همزمان با جریانات جنبش سبز به آمریکا مهاجرت کرد. آقای حسینی مدتی در تلویزیون پارس در لس‌آنجلس نیز برنامه اجرا کرد و سپس از سال گذشته در ارواین کالیفرنیا مستقر شد و مجموعه برنامه‌هایی را با مخاطبان خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. او در برنامه‌هایش مدعی‌است 20 میلیون هوادار دارد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©