یک ایرانی‌تبار کاندیدای نمایندگی کنگره آمریکا شد
به روز شده در      چهارشنبه 26 مهر 1396     -   Wednesday October 18 2017

کیا همدانچی که پیشتر در سنای امریکا به عنوان دستیار تنی چند از سناتورهای دمکرات فعالیت کرده است، خود را کاندیدای نمایندگی انتخبات کنگره آمریکا در سال 2018 کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
آقای همدانچی با انتشار کلیپ تبلیغات انتخباباتی خود علیه می‌می والترز نماینده کنگره از ارواین در ایالت کالیفرنیا، دانلد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نگاه‌های نژادپرستانه را هدف قرار داده و با اعلام اینکه پدر و مادر او پس از انقلاب سال 1979 در ایران به آمریکا مهاجرت کرده‌اند تا در امریکا زندگی را در آزادی بسازند، خود را به عنوان یک فرزند یک خانواده مهاجر امریکایی‌ ایرانی‌تبار معرفی کرد که می خواهد با پیروزی بر می‌می والترز به عنوان یک دموکرات و نخستین نماینده ایرانی‌تبار وارد کنگره امریکا شود.
در حالی کیا همدانچی وارد این دور ازانتخابات شده است که از حزب دموکرات، چند کاندید دیگر نیز در دور مقدماتی با او به رقابت خواهند پرداخت. دو نفری که در ماه جون 2018 در انتخابات مقدماتی کنگره پیروز شوند برا ی رقابت نهایی در نوامبر 2018 مبارزه خواهند کرد.
کیا همدانچی سی و سه ساله و فارغ التحصیل رشته حقوق است. او هفتمین شهروند ایرانی تباری است که در تاریخ آمریکا، کاندیدای نمایندگی کنگره شده است. شش ایرانی‌تبار پیش از او در مراحل مقدماتی رقابت با سایر کاندیداها از ادامه مسیر بازمانده‌ بودند.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©