استقبال رسانه‌‌های آمریکایی از تاسیس گالری هنری روشی رهنما
به روز شده در      یکشنبه 7 آبان 1396     -   Sunday October 29 2017

رسانه‌های آمریکایی از تاسیس گالری هنری جدید روشی رهنما استقبال کرده و آن را پنجره تازه‌ای رو به ایران لقب داده‌ و می‌نویسند: «یک خانم هنردوست ایرانی آمریکایی برای گردآوردن هنرمندان جوان ایرانی تبار در کلانشهر لس آنجلس، یک گالری هنری استثنایی تاسیس کرده‌است.»
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 خانم «روشی رهنما» با افتتاح گالری The Space by AdvocArtsy در قلب کلانشهر لس‌آنجلس با هدف گردآوری هنرمندان جوان ایرانی تبار و نمایش آثار آنان، گامی بلند در جهت حفظ و ارتقای فرهنگ و هنر ایرانیان برداشته است. گالری هنری خانم رهنما به وسعت ۱۸۰۰ فوت مربع در منطقه فشن دیستریکت دان تان لس آنجلس میعادگاه هنرمندان ایرانی تبار آمریکا به ویژه ساکنین کالیفرنیا خواهد بود که در نزدیکی پاتوق هنری کلانشهر لس آنجلس تاسیس شده است. این مجموعه گالری دایمی در مجاورت جدیدترین موزه و انستیتو هنرهای معاصر لس آنجلس قرار گرفته و در ادامه فعالیت های هنری موسسه AdvocArtsy مستقر در سانتامونیکاست که در سال ۲۰۱۵ توسط روشی رهنما با هدف تولید و ارایه پروژه، رویداد و نمایشگاه‌های هنری پدید آمده است.
روشی رهنما درباره تاسیس گالری هنری جدیدش گفت: «تعداد زیادی از هنرمندان ایرانی تبار در ایالات متحده بویژه کلانشهر لس آنجلس زندگی و فعالیت می کنند که آثارشان نمایش، ارایه و دیده نشده است بنابراین به این فکر افتادم تا مکانی را برای گردآوردن این هنرمندان بوجود آورم.»
در اکتبرماه جاری موسسه AdvocArtsy راه اندازی گالری هنری جدید خود را با نمایشگاه اختصاصی آثار کلاژ اجتماعی-سیاسی «شادی یوسفیان» هنرمند ایرانی آمریکایی جشن گرفت. برنامه های بعدی اعلام شده گالری روشی رهنما عبارتند از نمایشگاه عکس  و فیلم «سپیده صالحی» در ماه دسامبر و نمایش آثار تجسمی و تصاویر متحرک «پویا افشار» در ژانویه آینده خواهد بود. 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©