شبکه تلویزیونی اندیشه تعطیل شد
به روز شده در      جمعه 10 آذر 1396     -   Friday December 1 2017

شبکه تلویزیونی اندیشه که از سال 2006 تا اکنون از لس‌‌آنجلس برای مردم ایران برنامه‌هایی با موضوعیت مسائل سیاسی پخش می‌کرد، به فعالیت خود پایان داد. هیچ توضیحی در خصوص دلیل اتمام فعالیت این شبکه تلویزیونی به مخاطبان آن داده نشده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

شبکه اندیشه کانال تلویزیونی فارسی‌زبان ماهواره‌ای با روش خبری–تحلیلی بود که برنامه‌هایی شامل اخبار، تحلیل، گفتگو، فیلم و موسیقی خود را از طریق ماهواره هات‌برد و یاه‌ست در قاره‌های آمریکا و آسیابه زبان فارسی پخش می‌کرد.

مرکز پخش شبکه اندیشه در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، قرار داشت و مدیریت آن در سال‌های اخیر به عهده پرویز کاردان چهره شناخته شده رادیو و تلویزیون ملی ایران در پیش از انقلاب بود.

این شبکه تلویزیونی که از سال 2014 تا زمان تعطیلی، کانال پخش برنامه‌های مهم رسانه افق ایران نیز بود با سرمایگذاری یک بازرگان ایرانی کانادایی اداره می‌شد.

این دومین کانال تلویزیونی سیاسی علیه رژیم اسلامی در ایران است که در کمتر از یک هفته گذشته به صورت غیر مترقبه به فعالیت خود پایان می‌دهد. تنها 5 روز پیشتر از تعطیلی تلویزیون اندیشه، شهرام همایون مدیر کانال یک نیز به فعالیت شبکه تلویزیونی متبوع خود پایان داده بود.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©