تعرض هواداران ایرانی فلسطین به آکسیون اعتراضی «یکشنبه‌‌های براندازی» در لس‌آنجلس
به روز شده در      دوشنبه 20 آذر 1396     -   Monday December 11 2017

گروهی از هوادان ایرانی‌تبار «دفاع از فلسطین» در مقابل ساختمان فدرال لس‌آنجلس در حالی که ملبس به چفیه جنگجویان فلسطینی و پرچم آنان بودند با تعرض کلامی به محبوبه حسین پور، خواهان تعطیلی آکسیون اعتراضی «یکشنبه‌های براندازی» شدند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

در عصرگاه یکشنبه دهم دسامبر 2017 که مصادف با روزجهانی حقوق بشر و شصت و نهمین سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر بود، در مقابل ساختمان فدرال ایالات متحده در لس‌آنجلس گروهی از هواداران فلسطین در اعتراض سازماندهی شده به دستور رییس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به اورشلیم در تظاهراتی به زبان عربی شعار می‌دادند. 

از دیگر سو محبوبه حسین پور خواهر شادروان دکتر اردشیر حسین پور از دانشمندان هسته‌ای ایران که توسط عوامل وزارت اطلاعات به قتل رسید و بنیانگذار آکسیون اعتراضی یکشنبه‌های براندازی نیز به روال 42 هفته گذشته در مقابل این ساختمان دولتی به تحصین همیشگی خود ادامه می داد که به یکبار تنی چند از هواداران ایرانی تبار دفاع از فلسطین که ملبس به چفیه (شال گردن ویژه جنگجویان فلسطینی) و پرچم فلسطین بودند، با اعتراض به خانم حسین پور خواهان تعطیلی حرکت اعتراضی او شدند.

در ویدئویی که خانم حسین پور از رخداد منتشر کرده است، در ابتدا جوانی ایرانی تبار با وی به مباحصه و تبادل نظر می‌پردازد و طی دیالوگی ظاهرا محترمانه از وی می‌خواهد تا به جای اعتراض به جمهوری اسلامی از مردم فلسطین دفاع کند. اما وقتی با اعتراض محترمانه خانم حسین پور مواجه می‌گردد که از وی می‌خواهد بیش از مردم فلسطین به فکر مملکت و مردم ایران باشند، می گویند جهان وطن هستند و دیدی وسیع تر از مناقشات داخلی ایران دارند. 

در ادامه مجادله، دیگرایرانی تبار مدافع فلسطین که احتمالا به صورت گروهی در این رویداد شرکت کرده بودند، به دلیل دفاع محبوبه حسین پور از مردم ایران و عدم علاقه او به مداخله در امور دیگر کشور‌های جهان وی را «نژاد پرست» خوانده و به تندی خواهان برچیدن فعالیت اعتراضی این بانوی ایرانی می‌گردند.

خانم حسین پور خواهر شادروان دکتر اردشیر حسین پور از نوابغ علمی و دانشمندان هسته‌ای ایران است که پس از سر باز زدن از همکاری با نهادهای نظامی رژیم اسلامی برای توسعه غنی سازی اورانیوم در سطوح بالا، به صورت مشکوکی توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی به قتل رسید. این بانوی مبارز ایرانی در لس‌انجلس با راه اندازی حرکتی اعتراضی تحت عنوان «یکشنبه‌های براندازی» در خلال نزدیک به یکسال گذشته بی وقفه به حضور میدانی بر علیه سیاست‌های ضد انسانی رژیم اسلامی در ایران مبادرت ورزیده است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©