هزاران نفر در لس‌‌آنجلس خواستار تحریم کنسرت محسن یگانه شدند
به روز شده در      شنبه 25 آذر 1396     -   Saturday December 16 2017

گروه بزرگی از ایرانیان مقیم لس‌‌آنجلس و همچنین هزار ان تن از شهروندان یهودی ساکن در کالیفرنیا، به دلیل یهود ستیزی خواستار تحریم کنسرتی شده که شامگاه شنبه 16 دسامبر 2017 در سالن کنسرت مایکروسافت به خوانندگی محسن یگانه برگزار می‌شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

استناد شهروندان متعرض به آقای یگانه، یکی از ترانه‌های این خواننده ایرانی با عنوان «گله کرکس‌ها» است که محتوای تند ضد یهودی دارد،.

در این تصنیف کلمه کرکس به عنوان استعاره به جای یهودی بکار رفته است، همچنین ابیاتی از آن اشاره دارد به ستاره داوود که از دو مثلث تشکیل شده و از این دو استعاره به عنوان نماد ترس و زندان استفاده شده است.

همزمان ویدئوی این ترانه نیز شامل صحنه‌هایی است از خرابی‌ها و کشتارهای ناشی از دخالت جمهوری اسلامی در سوریه که به نادرست به اسرائیل نسبت داده شده است. با اینکه این ویدئو رسمی نیست اما در فضای مجازی به صورت گسترده پخش شده است.

حجم بالای اعتراض منتقدان برگزاری این کنسرت تاجایی است که توجه روزنامه لس‌انجلس تایمز نیز به آن جلب شده و طی گزارشی از روند تدارک معترضان به کنسرت اعلام کرده است که گروهی از معترضان از ساعت 6 تا 9 شب در محوطه بیرونی سالن مایکروسافت تجمع خواهند کرد.

برگزار کنندگان این کنسرت از ابتدا خود را معرفی نکرده وبه صورت آن لاین اقدام به فروش بلیط‌های کرده بودند اما تحقیقات خبرگزاری ایرانشهر نشان می‌دهد یک گروه فعال فرهنگی سیاسی به عنوان «جامعه دوستی ایرانیان آمریکای شمالی (North American Iranian Friendship Society - NAIFS)» برگزار کننده این کنسرت است.

اخبار تکمیلی در این باره در ساعات آتی به اطلاع شما خواهد رسید.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©