گزارش CNN از حمایت ایرانیان آمریکا از تظاهرات سراسری مردم ایران
به روز شده در      جمعه 15 دی 1396     -   Friday January 5 2018

شبکه خبری سی‌ان‌ان با گزارش ویژه‌ای به رویکرد و نگاه ایرانیان مقیم ایالات متحده به رویدادهای موسوم به تظاهرات سراسری مردم ایران پرداخته است. صبا حامدی گزارشگر CNN به سرغ ایرانیانی رفته است که نگران سرزمین مادری خود هستند:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

برای آلاله کامران و بسیاری دیگر از ایرانیان مقیم آمریکا، دیدن ناآرامی اخیر در ایران خاطرات انقلاب سال ۷۹-۱۹۷۸ را زنده می کند .زمانی که محمدرضا شاه پهلوی ایران را ترک کرد و سپس روح الله خمینی ایران را یک جمهوری اسلامی اعلام کرد. رژیمی که کسی درباره محتوای آن اطلاع دقیقی نداشت.

امثال آلاله، سالها پیش ایران را به مقصد آمریکا ترک کردند. اما امروز او و دیگران از این سوی جهان نظاره گر قیامی دیگر توسط نسلی دیگر در ایران هستند.

بیتا میلانیان، یکی از برجسته ترین مدیران فن آوری اطلاعات در جامعه آمریکائیان ایرانی تبار، نیز نسب به هر حرکت‌های اعتراضی و تظاهرات سراسری خوش بین است. او میگوید: «مردم ایران آگاهی سیاسی بیشتری دارند، به اطلاعات دسترسی دارند و نمیتوان آنها را با قولهای توخالی مغزشوئی کرد.»

ایرانیان خارج از کشور میگویند تظاهرکنندگان امروز، در مقایسه با زمان انقلاب اسلامی، هم انرژی مثبت دارند و هم شعارهای مثبت و سازنده می دهند. این ایرانیان و دیگران امثال آنها در سراسر جهان، از مردم عادی گرفته تا هنرپیشگان، کارگردانان فیلم و کمدینهای نامدار کاملاً از حرکت مردمی در داخل کشور حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©