قاضی ۷۳ ساله در کنار بی خانمان های رودخانه سانتا آنا
به روز شده در      چهارشنبه 9 اسفند 1396     -   Wednesday February 28 2018

قاضی 73 ساله دادگاه فدرال ارنج کانتی که می‌گوید از کاغذ بازی‌های اداری خسته شده است در یک برنامه پیش‌بینی نشده به میان بی‌خانمان‌هایی رفت که در بستر رودخانه سانتا آنا و کناره شهرداری زندگی می‌کنند و نمی‌خواهند محل را ترک کنند، تا بتواند راه حل عملی را جستجو کند
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در هفته‌های گذشته هنگامی که مقامات ارنج کانتی تصمیم گرفتند که به‌طور ضربتی منطقه را پاکسازی کنند، قاضی کارتر به آن‌ها گفت به انسان‌ها کاری نداشته باشید تنها زباله‌ها و کثافت‌های به جا مانده را تمیز کنید و با آرامش و به طور انسانی این کار را انجام دهید. 
این قاضی در ماه گذشته در جلسه دادگاه هنگامی که یک متهم جوان از او خواسته بود به او شانس دیگری بدهد پرسیده بود آیا روی بدنت خالکوبی گنگ‌ها را داری و شنیده بود که نه. تنها یک خالکوبی نام مادرم است و دیگر نام دوست دختر پیشین.
ناگهان قاضی از پشت میز پایین رفته و پیراهن جوان را از تنش درآورده بود و هنگامی که دیده بود که او راست می‌گوید، گفته بود، تو به خاطر راستگویی آزاد هستی،  برو، من به تو شانس دوباره دادم.
قاضی کارتر که از زنده ماندگان جنگ در سال 1967 است یکسال را در بیمارستان گذرانده و سپس دانشگاه حقوق دانشگاه UCLA را به پایان برده است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©