حضور فعال هنرمندان ایرانی تبار در جشنواره موسیقی کرونوس ۲۰۱۸
به روز شده در      پنجشنبه 23 فروردین 1397     -   Thursday April 12 2018

هر سال در کلانشهر سن فرانسیسکو، جشنواره موسیقی با نام «کرونوس» برگزار می شود که با استقبال پرشور هنردوستان و علاقمندان به موسیقی همراه است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
آوریل امسال، فستیوال کرونوس پذیرای تنی چند از هنرمندان ایرانی تبار خواهد بود.
کرونوس ۲۰۱۸ توسط «دیوید کولتر» آهنگساز وموزیسین پیشتاز انگلیسی و سه هنرمند دیگر شامل «تام ویتز»، «یوکو اونو» و نویسنده داستان سرا، «خالد حسینی» مدیریت خواهد شد. دیوید کولتر نخستین بار در سال ۱۹۹۴ همکاری خود را با جشنواره کرونوس سن فرانسیسکو آغاز کرد. 
آهنگساز انگلیسی که هم اکنون در منطقه «بی اریا» سن فرانسیسکو زندگی می کند در سال ۲۰۱۷ قطعه ای برای تئاتر کنسرواتور آمریکا ساخت که اقتباسی از کتاب «یک هزار خورشید باشکوه» خالد حسینی بود. اخیرا دیوید کولتر در یک پروژه فیلم سه بعدی (واقعیت مجازی) که الهام گرفته از رمان «نیایشگر دریا» نوشته خالد حسینی بود، همکاری داشته است. موسیقی این اثر هنری توسط آهنگساز ایرانی تبار مقیم بی اریا سن فرانسیسکو، «صهبا امینی کیا» ساخته شده که او نیز در جشنواره کرونوس ۲۰۱۸ به اجرای برخی از آثارش خواهد پرداخت. از دیگر هنرمندان ایرانی تبار دیگری که دیوید کولتر را در فستیوال امسال کرونوس همراهی خواهد کرد، «مهسا وحدت» است که در شب نخست جشنواره برنامه خواهد داشت.
جشنواره موسیقی کرونوس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اپریل به مدت سه شب در سالن SFJAZZ Center کلانشهر سن فرانسیسکو کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©