قاضی آمریکایی متهم به توهین نژادی به ایرانیان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت!
به روز شده در      چهارشنبه 20 تیر 1397     -   Wednesday July 11 2018

یک قاضی دادگاه بدوی در آتلانتا به اتهام توهین نژادی و عقیدتی به ایرانیان با شکایت یک ایرانی تبار محاکمه شده توسط وی، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. یک گروه دفاع از حقوق مسلمانان در ایالات متحده، پی گیری این پرونده قضایی را به عهده گرفته است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
به گزارش شبکه تلویزیونی WSB-TV 2 مستقر در آتلانتا، یک گروه دفاع از حقوق مسلمانان قصد دارد تا قاضی دادگاه شهر سندی اسپرینگز را به جرم توهین نژادی و عقیدتی به یک ایرانی تبار که پیش از این توسط همین قاضی به زندان محکوم شده بود و اکنون قرار است با قید وثیقه آزاد شود را به چالش قانونی کشیده و تحت پیگرد قضایی قرار دهند.
«فضایل عزیزان» مرد ایرانی تباریست که چندی پیش به جرم رانندگی و تصادف در حالت مستی توسط پلیس محلی دستگیر و پس از انجام آزمایش DUI بر روی مجرم، افسر پلیس او را به انجام رفتارهای نامناسب و ناهنجار متهم کرد. در مقابل، فضایل عزیزان از راننده آمبولانس بابت عدم دادن سرویس انتقال به بیمارستان شکایت کرده است. راننده آمبولانس مدعی شده است که عزیزان بدلیل شرایط بسیار نامناسب تاثیر الکل بر وی، برای انتقال با آمبولانس به بیمارستان آمادگی نداشته است. 
متهم ایرانی تبار برای تعیین تکلیف به دادگاهی در شهر سندی اسپرینگز آتلانتا اعزام می شود. بر اساس اعلام گروه وکلای آقای عزیزان، خانم قاضی «شارون دیکسن» در حال محاکمه فضایل عزیزان به وی درباره کشور و عقیده مردمانش توهین کرده است. قاضی دیکسن گفته است، «شما هشت سال است که بعنوان پناهنده به ایالات متحده آمده اید زیرا از جایی آمده اید که هیچ قانونی در آن نیست. شما می خواستید در یک کشور آزاد باشید. شما آزادی می خواهید. شما نمی خواهید بدون دلیل منطقی آزادی تان سلب شود. دستگیر شدن تان برای شما تعجب برانگیز بوده است.»
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©