سازماندهی دانشجویان ایرانی تبار منتظر پرونده مهاجرتی
به روز شده در      سه شنبه 2 مرداد 1397     -   Tuesday July 24 2018

تعدادی از دانشجویان ایرانی تبار یک دانشگاه در کانادا با کمک گرفتن از مشاوران امور مهاجرتی، پی گیر تاخیر در پرونده های مهاجرتی خود شده اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
روز چهارم جولای گذشته، حدود پنجاه دانشجوی ایرانی تبار دانشگاه «کالگری» مستقر در البرتا کانادا با شرکت در یک همایش و کمک گرفتن از مشاوران امور مهاجرتی، نگرانی های خود را از تاخیر در رسیدگی به پرونده های مهاجرتی شان به اشتراک گذاشتند و از راهنمایی مشاوران برای تسریع در رسیدگی به پروسه مهاجرتی خود بهره گرفتند.
در این جلسه درباره مسایل مربوط به خدمات دانشجویی بین المللی و منابع انسانی (HR) مهاجرتی شامل اجازه تحصیل، مجوز کار پس از فارغ التحصیلی، ویزای دانشجویی، روادید موقت و اجازه اقامت دایم بحث و تبادل نظر شد.
هدف اصلی این همایش پی گیری و سازماندهی مطالبات مهاجرتی جمعیت سیصد نفره ایرانی تبار ساکن در آن منطقه عنوان شده است که بیشتر آنها از تاخیر و طولانی شدن مدت پردازش پرونده های مهاجرتی خود ابراز نارضایتی می کنند. بسیاری از آنان معتقدند بلاتکلیفی و تاخیر طولانی در پروسه های مهاجرتی ایشان، برنامه ریزی برای کار و زندگی در کانادا را با مشکل جدی مواجه کرده است.
مقامات دانشگاه کالگری می گویند، برپایی این همایش مشخصا هیچ تغییری در زمان پردازش پرونده های مهاجرتی دانشجویان ایرانی تبار ایجاد نخواهد کرد اما به تقویت روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس و سطح اطلاعات دانشجویان در ادامه پروسه مهاجرتی شان بسیار کمک خواهد کرد و شادابی و نشاط را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©