اعتراض دو سناتور کالیفرنیا به قوانین آمریکا
به روز شده در      سه شنبه 20 شهریور 1397     -   Tuesday September 11 2018

سناتور دایان فاین استاین و سناتور کاملا هریس، دو سناتور کالیفرنیا که عضو کمیته قضایی سنای آمریکا هستند، در پشتیبانی از قوانین قضایی آمریکا در مورد زنان، به بررسی پرونده قاضی برت کاوانا برای عضویت در دیوان عالی قضایی آمریکا، اعتراض کردند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
سناتور دایان فاین استاین گفت: ما دموکرات‌ها به این بررسی عجولانه معترض هستیم و در حالی که پرونده و گذشته قاضی کاوانا برای ما روشن نیست، نمی‌توان به آن رای داد. 
برای ما مهم است که بدانیم این نامزد دانالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای این سمت مهم، در مورد قانون سقط جنین چه نظری دارد. من در بررسی 9 قاضی  برای دیوان عالی شرکت داشته‌ام ولی این یکی تازگی دارد.
سناتور کاملا هریس، سناتور دیگر کالیفرنیا نیز در همراهی با سناتور دایان فاین استاین در کمیته  قضایی مجلس با اعتراض گفت 15 ساعت پیش از برگزاری جلسه کمیته، ده‌ها هزار برگ پرونده را در مورد قاضی کاوانا داده‌اند که مطالعه کنیم و نباید عجله کرد.
حاویر بسرا، دادستان کل کالیفرنیا از عملیات پیروزمندانه  "جهنم آبی " خبر داد.
 25 عضو گنگ MS-13 که در دو روز گذشته در یک عملیات ضربتی در لوس‌آنجلس و شهر مندوتا از سوی نیروهای پلیس و در همکاری با نیروهای فدرال دستگیر شده‌اند در برابر دادگاه قرار می‌گیرند.
در این عملیات که افزون بر نیروهای پلیس محلی و نیروهای FBI، نیروهای اداره امنیت داخلی آمریکا، اداره مهاجرت آمریکا و شریف دپارتمان شرکت داشتند، پیگردهای قانونی و پرونده‌های جرائمی چون آدم‌ربایی، فروش مواد مخدر، حمله با اسلحه و قتل و تجاوز از سوی نماینده دادستان کل آمریکا برای جرائم فدرال و دادستان کل کالیفرنیا برای جرایم ایالتی ، نسبت به افراد دستگیر شده برای محاکمه طرح خواهد شد. لیکن اولویت با مقامات فدرال خواهد بود زیرا این افراد جرائمی را در کل کشور از لوس‌آنجلس، نوادا، تگزاس و نیویورک داشته‌اند. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©