تهدید به قتل دختر ایرانی تبار توسط پدر به جرم داشتن دوست پسر
به روز شده در      پنجشنبه 29 شهریور 1397     -   Thursday September 20 2018

یک دختر ۱۸ ساله ایرانی تبار مقیم انگلستان بدلیل پی بردن والدین مذهبی اش به رابطه مخفیانه او و دوست پسرش توسط پدر به مرگ تهدید شد. پیش از این حادثه، مادر این دختر وی را مجبور کرده بود تا تن به آزمایش پزشکی تایید باکرگی دهد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
به گزارش روزنامه دیلی میل، «میترا عیدیانی» ۴۲ ساله و «علی سفرایی» ۵۶ ساله والدین ایرانی تبار «سوفیا سفرایی»، ساکن جنوب لندن، پس از آگاهی از رابطه مخفیانه دخترشان، او را مجبور به دادن آزمایش پرده بکارت کردند و سپس سوفیا و دوست پسرش را تهدید به قتل کردند. انگیزه پدر و مادر سوفیا عقاید افراطی مذهبی ایشان اعلام شده است.
بر اساس بیانیه دادگاه کینگستون کراون، این زوج مسلمان ایرانی تبار هنگامی که دختر ۱۸ ساله شان را به اجبار برای آزمایش بکارت نزد خانم دکتر هلن لوییس بردند، برای متقاعد کردن او به انجام تست، از تفاوت های فرهنگی و اعتقادی ایرانیان مسلمان و انگلیسی ها سخن گفتند. 
خانم دکتر لوییس با حضور در دادگاه گفت، او فرهنگ و اعتقادات زوج ایرانی تبار را درک نکرده و از طرفی سوفیا نیز نمی خواسته تا آزمایش شود. علی سفرایی (پدر)، پزشک را تهدید کرده بود که اگر آزمایش سلامت پرده بکارت دخترش را انجام ندهد به پلیس مراجعه خواهد کرد.
سوفیا در محضر دادگاه گفت که والدینش، وی را تهدید کردند که به ایران بازگردانده خواهد شد تا با پسرعمویش ازدواج کند، در حالی که او با یکی از همکلاسی های کالج محل تحصیلش به نام «بیلی مارشال تلفر» (۱۸ ساله) رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده بود.
ماجرا از جایی آغاز شد که مادر سوفیا بصورت اتفاقی متوجه شد، او و دوست پسرش در خانه شان با یکدیگر ملاقات داشته اند. خانم عیدیانی که سرزده به منزل آمده بود پس از این دیدار غیرمنتظره به محل کار بیلی رفته و به او هشدار داده بود که دیگر به دخترش نزدیک نشود زیرا آنها مسلمان هستند و در این مورد سختگیر و خطرناک! حتی خانم عیدیانی (مادر) به مارشال تلفر گفته بود، مگر شما در اخبار ندیده اید که مردم ما چه می کنند؟ پس از ده - پانزده دقیقه علی سفرایی بسیار عصبانی و پرخاشگر به همسرش پیوست و به بیلی گفت، «آیا تو همان کسی هستی که در خانه من بوده است؟» مارشال تلفر به دادگاه گفت، «من اشتباه کردم و از پدر سوفیا عذرخواهی کردم ولی او نه تنها معذرت خواهی مرا نپذیرفت بلکه به من گفت، با دختر من چه کرده ای؟ ما دوربین مداربسته در خانه داریم. من حدس زدم که او احتمالا یک دستی به من می زند بنابراین آنچه بین من و سوفیا اتفاق افتاده بود را برایش شرح دادم. او به من گفت که باز خواهد گشت و در یک زمان و مکان مناسب مرا خواهد کشت!»  
سوفیا در دادگاه گفت، زمانی که مادرش بطور غیرمنتظره وارد خانه شد و او و بیلی را دید، شروع به تهدید کرد و مارشال تلفر مجبور شد از پنجره منزل فرار کند. پس از اینکه پدر سوفیا به خانه آمد، با تحریک مادر کارد آشپزخانه و قیچی را برداشته و دخترک را به مرگ تهدید کرد. آنها سوفیا را فاحشه نامیدند و از وی خواستند تا با مراجعه به پزشک، باکره بودنش را ثابت کند. 
جلسه دادگاه درباره اتهامات والدین سوفیا همچنان در لندن ادامه دارد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©