محمد جواد ظریف در تلویزیون سی بی اس
به روز شده در      شنبه 7 مهر 1397     -   Saturday September 29 2018

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ سپتامبر ساعت ۸ بامداد به وقت غرب امریکا در برنامه face the nation تلویزیون سی بی اس (شبکه ۲) حضور خواهد داشت و در باره معاهده برجام - برنامه جامع اقدام مشترک -The Joint Comprehensive Plan of Action با مجری برنامه خانم مارگرت برنن گفتگو می کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 ایرانیان داخل و خارج کشور بویژه ایرانیان امریکایی و یا مقیم امریکا می توانند از مجری برنامه بخواهند هم چنین در مورد نقض آزادی های اساسی ملت ایران توسط جمهوری اسلامی از محمد جواد ظریف  پرسش شود. از وزیر امور خارجه ای که ماه پیش ۲۷ اگست (پنجم شهریور)  در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به مصاحبه کننده  که از زبان جوانان از او پرسید چرا ایران همیشه باید با کشورهای دیگر دنیا مشکل داشته باشد گفت: «ما خودمان انتخاب کردیم که جور دیگری زندگی کنیم.»‌رسیده شود  آیا نکبت و بدبختی را ایرانیان خود به خود ارمغان کرده اند و یا این جمهوری اسلامی است که نکبت و خواری را در دامان ایرانیان گذاشته است؟  
هم چنین درخواست می تواند این باشد  که مجری برنامه بویژه در مورد سرکوب اقلیت‌های قومی ، مانند کرد ها بلوچ‌ها عرب ها و  سرکوب اقلیت‌های مذهبی بویژه بهاییان ، سرکوب گروه‌های دگراندیش بمانند دارویش از ایشان سوال کنند. از همه کسانی که دل در گرو میهن دارند درخواست می شود چه پیش از برنامه ‌وجه پس از برنامه با شبکه سی بی اس از طریق ایمیل ، تلفن ،نشانی و یا توییت تماس گرفته و خواسته های برحق ایرانیان را مطرح کنند.
 
Address:
Face the Nation
 M Street NW 2050
Washington, DC 20036 
Phone: 
457-4481 (202) 
Email:
facethenation@cbsnews.com
Twitter:
margaret Brennan@margbrennan
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©