شهبانو فرح پهلوی هشتاد ساله شد.
به روز شده در      پنجشنبه 26 مهر 1397     -   Thursday October 18 2018

چهارده اکتبر برابر با بیست و دوم مهر ماه هشتادمین سالگرد تولد شهبانو فرح پهلوی بود .
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وی که همچنان بر مبنای  آمار گیریها و نظر سنجی ها و نیز شواهد و قراین  میدانی  محبوبترین زن تاریخ ایران و یکی از تاثیر گذارترین آنانست  در حالی هشتاد ساله شد که فضای ملتهب و در حال انفجار ایران بیش از همیشه نسبت به دوران  پهلوی  اقبال توام با حالت غبن و افسوس  پیدا کرده و مشخصا آنرا بروز میدهند. ایرانیان برونمرز نیز با بیم و امید جریانات داخل را دنبال کرده سعی دارند در مناسبتهای مختلف  بطور همزمان نفرت خود نسبت به جمهوری اسلامی اشغالگر و رغبت به خاندان پهلوی را ابراز دارند. یکی از این مناسبتها تولد  شهبانو است  که همه ساله در برخی شهرهای جهان  بطور سنتی جشن گرفته میشود . 
 گروهی از ایرانیان لس آنجلس نیز همزمان با سایر شهرها بعد از ظهر روز  یکشنبه 14 اکتبرمراسم بزرگداشت تولد شهبانو را بشکل ساده ومردمی در برابر ساختمان  فدرال برگزار کردند . تصاویر شهبانوفرح  و شاهزاده رضاپهلوی  پرچمهای شیر و خورشید  نمادهای فیروزه ای به شکل  شال گردن زینت بخش   این مراسم  بود  و کام شرکت کنندگان با کیکهای کوچک فنجانی شیرین شد .
 پخش سرود ای ایران و سرود شاهنشاهی  از بلندگوی دستی و سخنرانی  کوتاه سه تن از فعالان سیاسی  بشکل  لایو از فیسبوک  
برخی شرکت کنندگان  به اشتراک گذاشته شد .علاوه بر اظهار عشق  به شهبانو و اعلام وفاداری به سامانه پادشاهی 
حضار با تلخی هرچه بیشتر ازحکومت فاشیست مذهبی  حاکم بر ایران   یاد کرده آرزوی سرنگونی اش را فریاد زدند .نکته دیگر این گردهمایی اعلام همبستگی  برای 
تشکیل انجمن فیروزه ایهای لس آنجلس  بود که بمنظور ساماندهی و هماهنگی تحرکات میدانی سیاسی و همراهی با قیام براندازانه ملت ایران فعالیت  کند. 
 
گزارش: محبوبه حسین پور
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©