6 تا از بهترین نقاط ایرانی در لس آنجلس به انتخاب تلویزیون ای – بی - سی
به روز شده در      سه شنبه 22 آبان 1397     -   Tuesday November 13 2018

به دنبال غذای خوشمزه ایرانی در نزدیکی خودتان می گردید. Hoodline و Yelp با کمک از چاشنی پنهان ما بهترین نقاط ایرانی در لس آنجلس برای شما پیدا می کند
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
1- NoHo Café
این کافه که در 5964 لورل کانیون بلوارد واقع است بالاترین امتیاز رستوران ایرانی در لس آنجلس را دارا است که پنج ستاره از 426 بازدید در Yelp را دارا می باشد.
این رستوران انواع کباب، ساندویچ، سالاد و غذاعای متنوع را ارائه می کند. توصیه ماغذای ترکیبی Gyro با مخلوط گوشت گاو و گوسفند، سس سیر، برنج می باشد.
رابرت او از  Yelp تعریف می کند: «من Gyro با گوشت گوسفند وگاو سفارش دادم که از هر لقمه اش لذت بردم 
 
 2 -Taste Of Tehran
بعد از آن  نوبت این رستوران است که در که در بلوار وست وود شماره 1915 واقع شده است. با توجه به  امتیاز 4.58 از از 758 نظر خواهی Yelp، این هم از نقاط مورد علاقه ایرانیان است .
 این رستوران دارای منو حلال است ،شامل کباب، ساندویچ، لقمه و منوهای دیگر. توصیه ما کباب بره با قطعه ای از فیله گوشت گوسفند، ترشی و کبابی با فلفل و پیاز و با برنج و گوجه فرنگی است.
 
3. Kashcool Kitchen
این رستوران که در بلوار ون نایز شماره 6159 قرار دارد یکی دیگر از انتخاب هاست که امتیاز 4.5 ستاره از 374 بررسی طبق آمار Yelp را دارا می باشد
رستوران در سال 1969 تاسیس شده است و در ژانویه 2017 به محل فعلی خود ون نایز منتقل شده است. رستوران حلال دارای منوهای متنوعی شامل کباب، ساندویچ، برگر، سیب زمینی، برنج و نان سوخاری و نان لواش می باشد.
میشل ماری از Yelp تعریف می کند: « اولین باری که در این رستوران بودیم سفارش کباب سلطانی دادیم که این غذا با مرغ، گوشت گاو، گوشت گوسفند، برنج و گوجه فرنگی کبابی همراه بود.
 
4. Dizin Persian Cuisine
 
این رستوران در بلوار رسیدا شماره 6740 واقع شده است که امتیاز 4.5 از 5 را طبق بازدید 320 نفر در Yelp را داشته است.
این رستوران خانوادگی در سال 2017 به عنوان یکی از 100 رستوران خوب در Yelp ذکر شده است. غذاهای ایرانی مانند کباب، خورش قیمه و هوموس در منوی رستوران دیده می شود.
 
5-U Pick Cafe
این رستوران در بلوار یورک شماره 4682 قرار دارد، که امتیاز  در Yelp  4.5 از 5 را از بین 291 مراجعه کننده داشته است .
دراین رستوران کباب ، لقمه ، فلافل و غذاهای دیگری را درمنو می بینید. توصیه ما سفارش یک دلمه (برگ انگور پر شده) است و سپس ترکیبی از کباب مرغ و گوشت گاو با برنج، پیاز و سبزیجات کبابی .
 
6. Blue Cafe
و در آخر این فهرست ،این رستوران در بلوار ونتورا شماره 19535 قرار دارد که امتیاز 4.5 از 5 را طبق 265 بازدید کننده در Yelp  را دارا می باشد.
منو این رستوران از اشتهاآورها و ، ساندویچ ها ، نوشیدنی ها، کباب کوبیده همذاه با برنج و سالاد را شامل می شود.
در ضمن دسرهای این کافه مانند فالوده، بستنی وانیلی و بستنی را برای بعد از غذا دارد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©