خبرگزاری ایرانشهر- عارف سرایی در ماراتن تل آویو
به روز شده در      دوشنبه 26 آذر 1397     -   Monday December 17 2018

عارف سرایی در یک گفتگوی تلفنی با خبرگزاری ایرانشهر اعلام کرد که روز جمعه 22 فوریه 2019 با پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان ایران در مسابقه دو ماراتن بندر تل اویو (اسراییل) شرکت خواهد کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
عارف سرایی که پیش از این نیز در اوائل دهه 2000 به اسراییل رفته است از مهمان نوازی اسراییلی ها بویژه در مورد ایرانیان بسیار تمجید کرد و از نفرت پراکنی جمهوری اسلامی و عوامل آن علیه اسراییل ابراز انزجار کرد. عارف سرایی سال گذشته در آستانه نوروز 1397 به لس آنجلس آمد و ضمن شرکت در مسابقه دو ماراتن لس آنجلس در زمان کوتاهی که در این شهر بود به بازدید دفاتر برخی از رسانه های فارسی زبان این شهر رفت که دفتر ایرانشهر نیز بی نصیب نماند. عارف سرایی در مسابقه پرسپولیس و کاشیما ژاپن پس از نیمه اول مسابقه به داخل زمین رفت. ایرانشهر خبر را در شماره 141 به تاریخ 8 نوامبر به شرح زیر مخابره کرد. 
  عارف سرایی فعال سیاسی و هوادار فروپاشی و براندازی جمهوری اسالمی ایران، مقیم ژاپن اســت. او در چند روز گذشــته در فیس بوک خود چندین بار به همه توصیه کرده بود که بازی کاشــیما  تیم منتخب ژاپن و پرســپولیس را در بازی نهایی فینال(رفت) را که در توکیو انجام می شد ، از ابتدا تا به آخر تماشا کنند. او در نیمه بازی به یک باره با پوشــش پرچم شیر و خورشید نشان وارد زمین بازی شد و همه را مبهوت و شگفت زده کرد. نقش روی تی شرت او عکس عبدالفتاح سلطانی وکیل و کنشــگر سیاسی است که به دلیل فعالیت های حقوق بشری در زندان استبداد مذهبی ایران است. در ماه مارچ 2018 عارف سرایی برای شرکت در دو ماراتن لس آنجلس به این شــهر آمد و خبرگزاری ایرانشهر حضور او را اطلاع رسانی کرد.  
عارف سرایی به خبرگزاری ایرانشهر اظهار کرد که در دو ماراتن تل آویو با افتخار پرچم اسراییل را نیز به نشانه دوستی دو ملت بر تن خواهد داشت.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©