عباس عدالت زندانی واقعی یا زندانی مصلحتی؟
به روز شده در      پنجشنبه 13 دی 1397     -   Thursday January 3 2019

بیژن خلیلی جناب عباس عدالت در وهله نخست از طریق خبرها اطلاع پیدا کردم که از زندان آزاد شده اید خوشحال شدم به شرطی که قصه دستگیری شما و آزادی شما برآمده از سیاستهای اطاق های فکر جنایتکارانه حکومت جمهوری اسلامی نبوده باشد. اما زمانی که نامه شما را در نشریه گاردین خواندم اطمینان پیدا کردم که قصه دستگیری و آزادی شما با سایر زندانبان دو ملیتی متفاوت است. مواردی که در نامه اتان به آن اشاره کرده اید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 ۱- آن چه که شما در باره اداره روابط خارجی انگلستان و عدم مداخله آنها در زمان بازداشتتان نوشته اید را به زمان دیگری که کلیه مدارک از دو سو را دریافت کنم وامی نهم . اما می توان قصه دستگیری شما و به زندان رفتن تان توسط رژیم اهریمنی جمهوری اسلامی را نیز این چنین بازخوانی  کرد.
الف - شما بنیانگذار کمپین علیه تحریم و جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران هستید( البته شما عنوان کمپین خود را به جای نام جمهوری اسلامی ایران به ایران تغییر داده اید تا نوعی سمپاتی برای کمپین تان بوجود آورید و نام اهریمنی این حکومت را تکرار نکنید چرا که خود بهتر از هر کس می دانید که نام این حکومت با چه جنایاتی مترادف می شود)
۲- با این که شما در خط جمهوری اسلامی و مدافع آن هستید شما به صورت صوری در آوریل گذشته بازداشت می شوید.   
۳- شما را بازداشت می کنند تا به همه نشان بدهند‌که جمهوری اسلامی حتی به مدافعان خود اتهام امنیتی می زند و آنها را نیز دستگیر می کند و فقط نازنین زاغری ها  را دستگیر نمی کند.
۴-شما را پس از گذشت ۸ ماه بدون کوچکترین اعلامیه ای‌ و دادرسی آزاد می‌کنند تا آزادی شما را وسیله ای برای پروپاگاند سیاستهای جنایتکارانه خود در قبال شهروندان ایران‌و یا شهروندان دو ملیتی توجیه کنند و خود را از به گروگان گرفتن صدها مورد افراد بیگناه در تمامی سال‌های به قدرت رسیدن این حکومت تبرئه کنند. گروگان‌گیری افراد بیگناه ایرانی برای معامله آنها با جنایتکاران ایرانی و غیر ایرانی که دستشان به خون ایرانیان آزادی خواه آغشته است صورت گرفته است و البته بسیار موفق بوده و توانسته است بسیاری از این جنایتکاران را از چنگال عدالت  به قیمت حبس و شکنجه ایرانیان دو ملیتی بگریزاند.
  حال برگردیم به اتهاماتی که شما علیه جامعه بین المللی و انگلستان و غرب مطرح کرده اید 
شما برای توجیه جمهوری اسلامی و اعمال شنیع اش به گذشته غرب اشاره کرده اید که آنها به خاورمیانه تجاوز کرده اند و این سرزمین را اشغال کرده اند  
انگار که در گذشته ، اسلام  و اعراب و مسلمانان هیچ تجاوزی و هیچ به اشغال سرزمین های دیگران مبادرت نکرده اند. آیا مگر نه این است که  ۵۶ کشور اسلامی با وسعتی برابر ۳۰ میلیون کیلومتر یعنی ۲۰ درصد کل خاک کره زمین برآمده از تجاوز و اشغال ایدئولوژی صادراتی  بخش بسیارکوچکی از صحرای عربستان بوده است.  مگر نه این است که ایران نیز یکی از قربانیان این تجاوز و اشغال توسط مسلمانان و اعراب بوده است و اگر هلاکوی مغول ، آخرین خلیفه عباسی را در نمد نمی پیچید شاید هنوز  ایران نیز یکی از کشورهای اقمار عربی و تحت تسلط بغداد بود( البته بماند که دستاربندان ضد ایرانی جمهوری اسلامی که ملت ایران را امت اسلامی کرده اند و بر بیرق پر افتخار ایران الفاظ عربی چیده اند، بر اساس گفته بزرگ تروریست منطقه حسن نصرالله و یار غار جمهوری اسلامی،  خامنه ای را مستقیما و بدون هیچگونه پرده پوشی عرب می داند). آیا امروز غرب با غرب ۱۰۰ سال پیش یک سان  است که شما برای توجیه جنایت‌های جمهوری اسلامی از خشونت‌های آنان در ۱۰۰ سال پیش گفتگو می کنید. 
دوم از ملت یمن که گرفتار قتل عام سعودی هاست و غرب را متهم به پشتیبانی از آنها می کنید یاد کرده اید این هم نحوه دیگری از مغالطه است انگار صدها مسئله کوچک و بزرگ بین المللی وجود ندارد که البته  به همگی آنها باید پرداخت ولی این چه ارتباطی با نقض حقوق بشر توسط جمهوری جنایتکار اسلامی علیه شهروندان خود دارد.
 و سوم  موضوع فلسطین را هم چاشنی مطلب خود نموده اید چرا که این سیاست جمهوری اسلامی است که هرجا کمیتش لنگ بزند موضوع فلسطین و اسراییل را مطرح می کند. 
مگر نه این است که شما که از ملیت انگلیسی هم برخوردارید  و در جغرافیای خارج از ایران زندگی می کنید برای جلوگیری از تحریم و جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران دفتر و دستک  راه انداخته اید و در مورد صدها موضوع  بین المللی دیگر این دفتر و دستک را راه نینداخته اید چرا ؟ نخستین پاسخ  این است که شما خود را به سلک میلیونها ایرانی دیگر که خارج از ایران اند و به میهن خود علاقمندند درآورده اید تا به اصطلاح مبارزه خود را توجیه کنید. حال فرض کنیم که اصولا مبارزه شما صحیح است و از روی خلوص نیت صورت می گیرد اگر چنین است چرا باید این حق را برای شما و ایرانیان خارج از جغرافیای ایران به رسمیت شناخت ولی این حق از یهودیان سلب شود که بخواهند به کشور آبا و اجدادی خود برگردند آیا شما و هر ایرانی دیگر و ایرانی تبار دیگر که بخواهد به ایران برگردد متجاوز و اشغالگر محسوب می شود؟. اسراییل برآمده از یک آرزوی ملی یهودیان است که به سرزمین آبا و اجدادی خود برگردند هم چنان که ایرانیان و ایرانی تباران می خواهند با ساقط کردن جمهوری اسلامی و این حکومت جهل و جنایت به ایران آزاد و نهایتا برای تلاش در آبادانی و ساختن آن  برگردند کاری که یهودیان در ۷۰ سال گذشته پس از گذشت دوهزار سال انجام داده اند. آنها اسراییل را به کشوری آزاد و آباد تبدیل کردند هم چنان که ایرانیان و ایرانی تباران  که بدلیل بد واقعه به آن دچار شده اند و حضور نامیمون جمهوری ننگین دامن اسلامی آنها را به خارج کوچانده است می خواهند انجام دهند.
در نهایت افزوده اید که دخالت کشورهای  خارجی در زمینه محاکمات در سیستم قضایی ایران ( شما بخوانید جمهوری اسلامی ایران) ریاکارانه و با انگیزه سیاسی محسوب خواهد شد. این جمله بندی و این راهکار یعنی بلندگویی سیاستهای جنایتکارانه و خائنانه جمهوری اسلامی نسبت به ملت ایران که کشورهای دیگر را از دخالت در ستم و ظلمی که سیستم قضایی دوران دقیانوسی جمهوری اسلامی به مردم ایران تحمیل می کند بازدارد.   
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©