ایران، کره‌جنوبی و ژاپن؛ مدعیان اصلی جام ملت‌های آسیا
به روز شده در      یکشنبه 16 دی 1397     -   Sunday January 6 2019

به گزارش نیوز استار استرالیا، جام ملت‌های آسیا شنبه با دیدار بحرین و امارات در کشور امارات آغاز می‌شود و ۲۴ تیم آسیایی برای حضور در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در این بین، سه تیم مدعی حضور دارند که به نظر شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگر آسیایی دارند. تیم‌های ایران، کره جنوبی و ژاپن تیم‌هایی هستند که با دیگر تیم‌ها فاصله بسیار دارند. در ترکیب این تیم‌ها بازیکنانی وجود دارند که به راحتی می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. برای مثال سردار آزمون از ایران، یوشیدا از ژاپن و سون هیونگ مین کره‌ای ستاره‌هایی هستند که در سطح جهانی‌اند و می‌توانند با نمایش خوب خودشان در این جام، چشم‌ها را به خود خیره کنند. 
در این بین استرالیا قهرمان پیشین این جامد ر سال ۲۰۱۵ باید خیلی مراقب ایران باشد. ایران در دوره قبل در ضربات پنالتی حذف شد و مدت‌هاست که با کارلوس کی‌روش کار کرده و از هماهنگی بالایی برخوردار است. آخرین دیدار استرالیا و ایران، همان دیدار معروف ۱۹۹۷ است که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ که در فرانسه برگزار می شد صعود کرد و تیم استرالیا حذف شد . از زمانی که استرالیا به عضویت کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمده است با ایران روبرو نشده است
در این بین، تیم‌های کره و ژاپن نیز که در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی داشتند را باید از دیگر مدعیان قهرمانی در جام ملت‌ها برشمرد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©