آزمون و بیرانوند، دو بازیکن محبوب در فانتزی جام ملت‌های آسیا
به روز شده در      یکشنبه 16 دی 1397     -   Sunday January 6 2019

در بین ۵ بازیکن محبوب کاربرانی که از فانتزی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ استفاده کردند نام دو بازیکن ایرانی دیده می‌شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
به گزارش سایت استار استرالیا  در حالی که جام ملت‌های آسیا از که از شنبه ۵ ژانویه با دیدار امارات و بحرین شروع می‌شود، اپلیکیشن فوتبال فانتزی این رقابت‌ها نیز آغاز شده است تا کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند هم‌زمان با شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، هیجان مضاعفی نیز برای خود ایجاد کنند و منتظر درخشش تیم خود در این رقابت‌ها باشند.
در این بین سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام و کره جنوبی در حالی محبوب‌ترین بازیکن در این برنامه است که او دو بازی اول تیمش در این رقابت‌ها را از دست داده و شاید کاربران به این بخش توجه نکردند که او نمی‌تواند در دو بازی اول، تیمش را همراهی کند. 
بعد از او نام مایا یوشیدا ستاره ژاپنی دیده می‌شود که در ساوتهمپتون عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با اختلاف کمی در رده سوم قرار دارد. همچنین عمر السومه مهاجم نام آشنای تیم ملی سوریه و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز دو بازیکن محبوب دیگری هستند که در صدر انتخاب کاربران قرار دارند.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا باید روز دوشنبه برابر یمن قرار گیرد و تلویزیون پارس نیز تنها رسانه ایرانی خارج از کشور خواهد بود که این مسابقات را به صورت زنده در امریکا و کانادا پخش خواهد کرد.
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©