خبرنگار پرس تی وی، پایمال کننده خون ندا آقاسلطان در امریکا بازداشت شد
به روز شده در      چهارشنبه 26 دی 1397     -   Wednesday January 16 2019

شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی زبان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه، 16 ژانویه (26 دی ماه) از بازداشت خبرنگار خود در امریکا خبر داد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این شبکه مدعی است،مرضیه هاشمی از کارکنان این تلویزیون که برای دیدن برادر بیمار و سایر خویشاوندان خود به آمریکا سفر کرده بود، در فرودگاه بین‌المللی لمبرت سن لوئیز بازداشت شده است. بنابه این گزارش "هنوز اتهام رسمی" علیه مرضیه هاشمی وارد نشده است.

لازم به ذکر است، مرضیه هاشمی با نام اصلی " ملانی فرانکلین"  که در آمریکا متولد شده، تابعیت ایران را داشته و در آنجا زندگی می کند. وی تغییر دین داده و مسلمان شده و نام مرضیه هاشمی را برای خود انتخاب کرده است.او همچنین سازنده فیلمی به نام "تقاطع" یا Crossroads درباره مرگ ندا آقاسلطان در جریان اعتراضات به نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران می باشد. وی در این فیلم ادعا می‌کند که یک «خبرنگار مستقل» است اما این قدرت را دارد که افراد دخیل و مطلع از مرگ ندا آقا سلطان را گرد یک میز آورد، در محل قتل تصویربرداری کند و حتی با هلیکوپتر از بالا محل قتل را ببیند. او در نهایت به صورت تلویحی نتیجه می‌گیرد نهادهای جمهوری اسلامی دخالتی در قتل ندا آقاسلطان نداشته‌اند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©