استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه کتاب و آثار فرهنگ ایرانی در سال 2019
به روز شده در      سه شنبه 2 بهمن 1397     -   Tuesday January 22 2019

به همت شرکت کتاب، نخستین نمایشگاه کتاب و آثارفرهنگ ایرانی در سال 2019 در روز یکشنبه 20 ام ژانویه در شهر لس آنجلس برگزارگردید که از استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان برخوردار بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

بنابه خبرگزاری ایرانشهر، در ابتدای این نمایشگاه، بیژن خلیلی، مدیرعامل شرکت کتاب، در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی و چگونگی نشر کتاب در خارج از کشور سخنرانی کرد. در ادامه تعدادی از ناشرین در خصوص آثار منتشر شده خود برای حاضرین در نمایشگاه سخنانی ایراد نمودند. گفتنی است در این نمایشگاه، برای تعدادی از ناشرین آثار مختلف پارسی، غرفه هایی  اختصاصی در نظر گرفته شده بود تا محصولات خود را درمعرض دید عموم قرار دهند.

بنا به این گزارش در میان بازدید کنندگان، تعدادی از شاعران، نویسندگان ومترجمین حضور داشتند که از آن جمله می توان به حضور اسفندیار منفردزاده موسیقی دان برجسته کشورمان و خالق آثار متعددی از موسیقی های ماندگار فیلم های ایرانی اشاره کرد.

اضافه می گردد، در طی این مراسم جمعی از نویسندگان و هنرمندان از تلاش و زحمات بیژن خلیلی مدیرعامل شرکت کتاب در برگزاری این گونه نمایشگاه ها و نشر و معرفی آثار و فرهنگ پارسی درخارج از ایران قدردانی بعمل آوردند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©