خبرگزاری ایرانشهر - جلال و محمد فرزانه برادران ساکن اوکلاهما اعانه دهندگان بزرگ به کمپین دموکرات‌ها
به روز شده در      پنجشنبه 2 اسفند 1397     -   Thursday February 21 2019

جلال و محمد فرزانه در سال ۱۹۸۱ کمپانی ساختمانی home creation “خانه آفرینی “ را تاسیس کردند. این دو برادر از سال ۲۰۰۲ تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار دلار به کمپین های سیاسی که بیشتر آن به نمایندگانی از حزب دموکرات بوده، یاری رسانده اند. آقایان فرزانه هم چنین از سال ۲۰۱۲ در کمپینی فعالیت می کنند با شعارهای “ نه، به جنگ با ایران” و “به کنگره بگویید ، نه جنگ با ایران”
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
یکی از نمایندگان دموکراتی که مورد حمایت مالی برادران فرزانه قرار داشته خانم “ایلحان عمر” نماینده کنگره امریکا است که اخیرا بدلیل توییت های ضد یهودی ضد اسراییلی مورد سرزنش مقامات و نمایندگان هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه قرارگرفته است.
 جلال فرزانه اخیرا در فیس بوک خود با پست کردن مقاله ای از ” انتقاضه الکترونیکی” که در آن تصریح شده است که خانم ایلحان در مورد لابی اسراییلی حقیقت را گفته، پشتیبانی نموده است.  
“دیوید دوک”  یهود ستیز مشهور امریکایی و منکر هولوکاست از پشتیبانان توییت خانم “ایلحان عمر”  بوده است. خانم “عمر” پس از انتخابش به سمت نمایندگی کنگره امریکا از ایالت‌مینه سوتا از BDS جنبش تحریم اسراییل پشتیبانی کرده است. ضمن آن که در گذشته اسراییل را “شیطان “ خوانده است و تنها دموکراسی خاورمیانه را کشوری خوانده که “جهان را هیپنوتیزم کرده است”.
جلال فرزانه ویدیویی از جواد ظریف را در صفحه فیس بوک خود بازتاب داده است که می گوید “ زن سالمند به خانه که رسید متوجه شد که مهاجران یهودی خانه او -فلسطین-را دزدیده اند.
ایرانشهر: آقایان فرزانه اگر هوادار صلح و  ضد جنگ هستند چرا هم زمان با تبلیغاتشان در این زمینه ، رژیم جمهوری اسلامی ایران را بابت مشارکت در جنگ‌های سوریه، عراق، یمن و دخالت‌های این رژیم در امور داخلی کشورهایی مانند بحرین، افغانستان و هم چنین ترورهای سیاسی دگراندیشان در داخل و خارج ایران و رهایی  زندانیان سیاسی در بند در ایران کوششی نمی کنند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©