مروری بر خاطرات گذشته در تهرانجلس
به روز شده در      شنبه 4 اسفند 1397     -   Saturday February 23 2019

خبرنگار لس آنجلس تایمز در گفتگویی با منصور سپهرنیا هنرپیشه فیلم های فارسی سال‌های ۴۰ و ۵۰ خورشیدی،سالمند 89 ساله کنونی، که هر هفته با دوستان قدیمی خود در عطاری ساندویچ فروشی واقع در تهرانجلس دور هم جمع می شوند، می نویسد: هزاران ایرانی پس از انقلاب اسلامی سال 1979 مجبور شدند از کشورشان فرار کنند و به آمریکا پناه بیاورند و در شهر لس آنجلس، جامعه ایرانی وست وود را تشکیل دهند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این خبرنگارمی نویسد: چیز عجیبی نیست افراد سالخورده ای را مانند او درجایی شبیه عطاری، یا رستوران ها و چایخانه های تهرانجلس پیدا کنید که دور هم جمع شده اند و با یکدیگر گپ می زنند. شما بیشتر آن ها را در حال بازی کردن تخته نرد و یا بحث و گفتگو با یکدیگر در مورد خرابکاری های حکومت ایران مشاهده کنید. 

دراین محفل، موضوع روزاخبارهالیوود و بیان خاطرات گروهی ازهنرپیشه ها و کمدین های فیلم و تئاتراست که زمانی بخشی از اصحاب هنر ایران را تشکیل می دادند و حال بخاطر مهاجرت از این صنعت دور شده اند. آنها بالاجبار حداقل حدود 26 سال است که از کار هنری خود فاصله گرفته اند و حال این گروه کوچک هر سه شنبه ساعت 11 دراین رستوران دور هم جمع می شوند و خاطرات خود را مرور می کنند.

 

منبع خبر: 

 

https://www.latimes.com/newsletters/la-me-ln-essential-california-20190221-story.html

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©