واکنش مهدی خلجی به بیدادگاههای اسلامی
به روز شده در      یکشنبه 19 اسفند 1397     -   Sunday March 10 2019

اخیرا دادگاه رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی پتروشیمی درحکومت جمهوری اسلامی، به یکی از جنجالی‌ترین دادگاه‌های رسیدگی به مفاسد اقتصادی تبدیل شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

رضا حمزه‌لو، متهم ردیف اول این پرونده گفته است: «تک تک عزیزانی» که در این پرونده متهم شده‌اند، برای کمک به نظام تحریم‌ها را دور می‌زدند و باید به این افراد «مدال» بدهند که ارز به کشور وارد ‌کرده‌‌اند ولی در عالم واقع، اکنون این «عزیزان» با اتهام اخلال در نظام اقتصادی و تحصیل مال نامشروع درگیر یک پرونده پرحاشیه شده‌اند و احکامی چون اعدام و زندان در کمین آنهاست.

مرجان شیخ‌الاسلامی که سابقه روزنامه‌نگاری در روزنامه همبستگی و خبرگزاری ایرنا، مدیرعاملی خبرگزاری میراث فرهنگی و دو بار حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس دارد، در حال حاضر در کانون توجه بحث‌های پرونده فساد در پتروشیمی است. او در جلسات دادگاه به عنوان شریک اصلی رضا حمزه‌لو معرفی شده است.

بنا به یادداشتی از مهدی خلجی، در این پرونده، اساسا مرجان شیخ الاسلامی قربانی است و به عنوان پوششی از سوی همسر سابقش مجید باقرنژاد که عضو سازمان اطلاعات سپاه است، استفاده شده، خانم شیخ الاسلامی که متوجه سوء استفاده همسر سابقش از نام خود برای پولشویی و تبادلات مالی شد، از وی طلاق گرفت و حالا با مهدی خلجی ازدواج کرده است.

مهدی خلجی در یادداشت خود می نویسد :

در روزهای اخیر، خبری منتشر شد که انعکاس آن به شکل غریبی غیرعادی بود، چون بهترین بهانه را به دست می داد برای حمله به شخصی که مدت ها از هر جهت در تیررس تیراندازان قرار داشت. خبر این بود: " دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، پرونده پتروشیمی را با 14 متهم بررسی می کند. اما خبر مهم تر چیزی خارج از پرونده است. متهم ردیف ششم، مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، همسر مهدی خلجی است. "

برای مطالعه این یادداشت می توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

http://mehdikhalaji.com/archives/1441

 

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©