مرتضا میرآفتابی، صدای حقیقت، درگذشت
به روز شده در      دوشنبه 5 فروردین 1398     -   Monday March 25 2019

مرتضا میرآفتابی نویسنده ایرانی مقیم جنوب کالیفرنیا - روز دوشنبه 25 مارچ 2019 در اورنج کانتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت. وی مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه «سیمرغ » بود که در آمریکا منتشر می شد. وی همچنین نویسنده کتابهای «مردم روزگار ما» (ازانتشارات شرکت کتاب)، « مزه آفتاب» و «گفتاری چند در جامعه شناسی خانواده» بود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

 

مرتضا میرآفتابی در دوران فعالیت مطبوعاتی خود  با بسیاری از برنامه سازان رادیویی و تلویزیونی در آمریکا از جمله تلویزیون میهن ( سعید بهبهانی) و تلویزیون پارس و رادیو صدای ایران( علیرضا مروتی) همکاری می کرد.

مرتضی میرآفتابی در یادداشت اولین نسخه ماهنامه سیمرغ می نویسد:

ما آمده‌ایم که صدای حقیقت را بشنویم،‌ از دهان‌های مردم ایران، و آنگاه با همه‌ توان و استعدادمان با یاری تو هم‌میهن گرامی، صدای حقیقت را به‌گوش و جان دیگران برسانیم.

و اگر خواننده‌ی مهربان دل‌آگاه ما پرسید: ‌صدای حقیقت کدام است؟ خواهیم گفت: صدای حقیقت یعنی صدای اندیشیدن، صدای تعقل،‌ مبارزه در راه آرمان‌ها، صدای خرد و دلیری و پاکدلی، صدای امید به زندگی، صدای زیبایی و شکوهمندی انسان، صدای دانش و بینش انسانی، صدای قانون معقول، ‌صدای عشق و مهرورزی، صدای خُرمی و آبادی و سازندگی.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©