انتصاب یزدان عمرانی به سمت مدیر امور دولتی در شهرداری گلندل
به روز شده در      پنجشنبه 8 فروردین 1398     -   Thursday March 28 2019

شورای شهر گلندل در روز سه شنبه 26 مارچ 2019، انتصاب آقای یزدان عمرانی را به عنوان مدیر امور دولتی در شهرداری این شهر تأیید کرد. آقای عمرانی دارای 30 سال تجربه در عرصه گسترده پروژه های مهندسی عمران و فناوری اطلاعات در بخش های دولتی و خصوصی است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

او کار مهندسی خود را در سال 1986 به عنوان مهندس طراحی برای فن آوری های KCI آغاز کرد. پس از آن در زمینه های مختلف مهندسی کار می کرد تا اینکه منجر به انتصاب وی به عنوان مدیر و معاون منطقه شد. وی از سال 1998 تا 2001، مدیریت بخش اموردولتی را برای 3 شرکت مشاوره و مهندسی به عهده داشت . در سال 2001، آقای عمرانی شرکت مشاوره ای خود را تاسیس کرد که در طی دو سال 20 نفر کارمند را بکار گرفت. وی مسئول توسعه مدیریت، مدیریت کسب و کار و  مدیر ارتقاء طراحی مهندسی و روابط مشتری در بخش امورعمومی شهرها و مناطق خاص و دیگر ادارات شهرداری بود.

تجربه  آقای عمرانی در امور اجرایی دولت از سال 2008 شروع شد زمانی که به عنوان مدیر امور عمومی (دولتی) در کانتی مونتری منصوب شد. وی به مدت سه سال مدیریت 180 نفر از کارکنان را در 10 بخش به عهده داشت .

وی از سال 2011 تا 2017 به عنوان معاون ارشد یک شرکت مشاوره ای بزرگ مشغول بکار شد. پس از آن سرپرست زیرساخت های جنوب کالیفرنیا در یک شرکت مشاوره شد و در سال 2018 به بخش دولتی بازگشت و به عنوان مدیر امور دولتی و مهندس شهر در سن فرناندو منصوب شد.

او مسئول مدیریت چندین بخش از جمله  طراحی مهندسی، تعمیر جاده ها و پلها، برق، ساخت و ساز، حمل و نقل و مهندسی ترافیک، آب، فاضلاب، مدیریت بحران درزمینه آب وموارد دیگر را به عهده داشت.

یاسمین بیرز، مدیر اداری شهر، می گوید "تجربه و رهبری بسیار عالی آقای عمرانی در بخش های دولتی و خصوصی ، مهارت های لازم را برای حل چالش های منحصر به فردی که در گلندیل وجود دارد، فراهم می کند."

شهردار زاره سینانیان اظهار داشت: "شورای شهر گلندل از تأیید انتصاب آقای یزدان عمرانی به عنوان مدیر امور دولتی استقبال می کند. او در واقع ثروتی برای شهر گلندل است و ما بیصبرانه منتظر هستیم تا با او کار کنیم تا بتوانیم بر موفقیت هایمان در بخش دولتی بیفزاییم."

یزدان عمرانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه سیراکوز و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه مریلند در کالج پارک می باشد. او همچنین عضو هیات های  سازمان های حرفه ای مختلف بوده است وآخرین انتصاب وی به عنوان هیئت مدیره آب شهری منطقه جنوب کالیفرنیا می باشد.

آقای عمرانی اظهار می دارد: "من افتخار می کنم که در خدمت شهروندان شهر گلندل به عنوان یک جامعه فعال و پرجنب و جوش هستم و مشتاقانه منتظر کار با کارکنان و خدمت به جامعه این شهر می باشم."

آقای عمرانی به مدت 26 سال با همسرش بهاره زندگی می کند و دارای دو فرزند یک پسر و دختر می باشد.

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©