اطلاعیه برگزاری تظاهرات اتحاد احزاب درلس آنجلس
به روز شده در      جمعه 20 اردیبهشت 1398     -   Friday May 10 2019

هموطنان همدرد وهمرزم
اگر جامعه جهانی و دولت آمریکا بر مبنای منافع ملی خود به تازگی مطلع شده اند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی تروریست است، ملت ستمدیده ایران، چهل سال است که زندگی، هویت ملی، سرمایه های مادی و معنوی و جان گرانمایه بهترین فرزندان و زنان و مردانش، قربانی تروریسم هیئت حاکمه اشغالگر از جمله سپاه پاسداران می باشد .
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 

در این مقطع  زمانی خطیر و سرنوشت ساز  یکایک ما وظیفه  داریم که  چه در داخل و چه در خارج از کشور بلا زده خود، خروش بر آوریم که  این  حکومت فاسد ، گروگان گیر  و جنایتکار را نمی خواهیم و جهانیان را به تضعیف هرچه بیشتر آن تشویق کرده تا قلع و قمع یکباره این اژدهای هفت سر زندگی خوار،  برای ملت ایران  حتی الامکان ساده تر شود .

بدین منظور ایرانیان غیور ساکن لس آنجلس  که هم پیمان با هموطنان اسیر خود در درونمرز خواهان براندازی جمهوری اسلامی می باشند،  روز یکشنبه  ۱۲ ماه می از ساعت 3:00 تا 5:00 بعد از ظهر در برابر ساختمان فدرال لس آنجلس گردهم آمده و نسبت به تروریسم حاکم بر ایران، فریاد اعتراض بر می آورند .

بدیهیست پرچمهای شیر و خورشید ، تصاویر شاهزاده رضا پهلوی و نماد های فیروزه ای بعنوان محورهای  عزم و اتحاد وطن پرستان  شکوه دهنده این مراسم خواهند بود.

 

جهان خیره درما بماند شگفت                   که حق دادنی نیست، باید گرفت

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©