درخشش ملیکا رضوی، ملکه زیبایی و پوکرباز
به روز شده در      جمعه 20 اردیبهشت 1398     -   Friday May 10 2019

علیرغم اینکه مسابقات پوکر و برگزاری جشنواره زیباترین دختر(دختر شایسته) در ایران ممنوع می باشد. «ملیکا رضوی» این دختر ایرانی، چگونه توانست یک برنده بازی پوکر در رقابت زیباترین ها شود؟ وی همچنین دو بار در مراسم انتخاب زیباترین دختر جهان در سال 2016 و زنان قدرتمند در سال 2017 نیز شرکت کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

«ملیکا رضوی» در خصوص مسابقات مونت کارلو، مسابقه 5300 یورویی توراروپایی پوکر، می گوید: شرکت در این مسابقات برای من که اهل چنین فرهنگ و مسابقه ای هستم، گام بزرگی است که در رقابت هایی از این دست به نمایندگی از زنان شرکت می کنم. 

علیرغم اینکه در فرهنگ ایران، چنین بازی و سرگرمی منع شده، اما با این حال این بانوی ایرانی همیشه از حمایت مادرش برخوردار بوده است. او در این باره می گوید: برای یک زن ایرانی که فرزندش را در این راه تشویق و حمایت کند، امری غیر طبیعی به نظر می رسد، زیرا در ایران به این سرگرمی برچسب «قماربازی» می زنند. اما با این همه، مادرم یکی از بزرگترین حامیان من بوده است.

دلبستگی به کارت بازی

علاقه ملیکا به این سرگرمی و بازی از آنجایی شروع شد که در ابتدا تحت آموزش برخی از دوستان مادرش که به دیدار آن ها می آمدند، قرار گرفت و پس از آن شیفته این بازی شد، به طوری که یک دهه بعد، بازیکن مطرحی در این عرصه شد. کارت بازی، سرنوشت او را در زمانی که او در کودکی به جادوگری علاقه مند شد، رقم زد.

ملیکا در خصوص علاقه خود یادآوری می کند که همیشه عاشق بازی با کارت ها بوده است.

او در 15 سالگی ایران را به همراه مادرش به مقصد آفریقای جنوبی ترک کرد. در این زمان است که او به آرزوی خود می رسد و در سن 16 سالگی، وارد بازی های پوکر که در منازل برپا می شد، می گردد. در سن 23 سالگی، برای شرکت در این مسابقات با جوایز پولی به کشورهای مختلف سفر می کند. 

وی درباره نحوه بازی خود می گوید: من نمی گذارم چیزی یا کسی بر بازی ام تأثیر بگذارد. من فقط بازی ام را می کنم. بقیه مسائل فرق می کند. او با تجربه سرشار در زندگی و با استفاده از کلام گیرای خود الهام بخش زنان جوان بوده و در همین زمینه در حال نگارش یک کتاب می باشد.

ملیکا می گوید: سعی می کنم بهترین باشم. ازاین رو، با هر کسی رقابت نمی کنم، چون می خواهم بهترین باشم. او همیشه آرزو داشته است تا در موناکو بتواند روزی حضور یابد و در آنجا بازی کند.او در مقایسه دو بازی پوکر و بازی جادو( مجیک)، هیچ کدام را بر دیگری ترجیح نمی دهد.

او می گوید: پوکر زندگی مرا دگرگون می کند. منظورم این است که من عاشق سفر و بازی پوکر هستم به خصوص زمانی که در یک تور شرکت می کنم. این بازی، عشق من است. من اینجا بازی می کنم، به خانه می روم و آنلاین بازی می کنم و از بازی کردن پوکر دست نمی کشم.

اما با این همه وی به دلیل مقررات دولت آمریکا نمی تواند در مسابقات جهانی پوکر که در لاس وگاس برگزار می شود، شرکت کند.

عزم جدی

ملیکا رضوی به فعالیت خود در مسابقات پوکر و مجیک ادامه می دهد و بانوان دیگر را نیز برای رسیدن به علایق خود علیرغم وجود موانع،تشویق می کند.

او در خصوص باور خود می گوید: من تجربه های بسیاری را پشت سرگذاشته ام و همین امر موجب شده تا یک فرد قدرتمند باشم. ایمان و داشتن اعتماد به نفس و همچنین اینکه خود را در معرض حرف های دیگران قرار ندادن، برای من یک اصل است.

فلسفه این بانوی ایرانی درخشش در این جایگاه است. تردیدی نیست که او به خویشتن ایمان داشته و این ایمان خود را به رخ رقبای خود در مونت کارلو می کشاند.

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©