جمهوری اسلامی و خامنه ای پس از ۴ دهه تسلیم شدند‌
به روز شده در      یکشنبه 22 اردیبهشت 1398     -   Sunday May 12 2019

جمهوری اسلامی بالاخره پس از ۴ دهه در برابر خواست ورزشکاران ایرانی برای حضور در مقابل ورزشکاران اسراییلی در میدان های بین المللی زانو زدند. فدراسیون‌ ورزش های رزمی ایران در نامه رسمی که در روز 12 می 2019 به فدراسیون جودو ارسال شد، تلویحاً پذیرفته است که سیاست تحریم مسابقه ندادن با ورزشکاران اسراییلی را کنار بگذارد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این سیاست جدید به معنای گردن ‌نهادن جمهوری اسلامی به مقررات بین المللی و کنوانسیون های منعقده جهانی است.

به همین ترتیب فشار به حکومت جمهوری اسلامی برای پذیرش خواسته های ملت ایران برای حضور بدون قید‌ و شرط‌ زنان ایرانی برای حضور در ورزشگاههای داخل ایران باید ادامه پیدا کند و فدراسیون های بین المللی برای تحقق این خواسته باید گزینه محرومیت حضور جمهوری اسلامی در میادین بین المللی والمپیک را در صورت عدم تبعیت جمهوری اسلامی مورد توجه قرار دهند.   

لازم به ذکر است در روز 12 می، کمیته المپیک و فدراسیون جودو ایران ، طی نامه ای به فدراسیون بین المللی جودو، رسما اعلام کردند که به تحریم های خود علیه ورزشکاران اسرائیلی پایان خواهند داد و در مسابقات اقداماتی، از قبیل رد کردن و یا آسیب  رساندن مصلحتی ورشکاران ایرانی به منظور جلوگیری از روبه رو شدن با ورزشکاران اسرائیلی  را کنار خواهند گذاشت.

فدراسیون بین المللی جودو نیز از اتخاذ سیاست قید شده در نامه مذکور برای رویارویی ورزشکاران ایرانی و اسرائیلی استقبال کرد.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©