برگزاری جلسه بحث و گفتگو با حضور نیوت گینگریج رییس سابق مجلس نمایندگان امریکا
به روز شده در      چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398     -   Wednesday May 15 2019

سازمان ائتلاف یهودیان جمهوری خواه و مرکزآموزشی و فرهنگی نصخ ، شما را به جلسه بحث و گفتگو در مورد انتخابات پیش رو 2020 با عنوان« دانالد ترامپ، رئیس جمهور طرفدار و حامیاسرائیل» با سخنرانی «نیوت گینگریج» دعوت می نماید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این مراسم در روز یکشنبه 19 می از ساعت 6:30 در شهر بورلی هیلز به نشامی ۱۴۲ رکسفورد درایو برگزار می گردد. این رویداد برای تمامی رهبران RJC و تمامی افرادی که در حال حاضر عضو این سازمان می باشند، رایگان است. تعداد محدودی  بلیت برای خرید موجود می باشد. شما می توانید برای رزرو جا به  دوریس اوهایون به آدرس :  DOhayon@RJCHQ.org  ایمیل کنید و یا با شماره تلفن 3104780752 تماس حاصل فرمایید .

 

جرج هارونیان یکی از اسپانسرها درخصوص برگزاری این مراسم می گوید:

مدتهاست که جامعه یهودی ایرانی- آمریکایی علاقه خود را به آنچه در ایالات متحده اتفاق می افتد، نشان می دهد. ما نیز تعهدات بسیاری در این کشور داریم. تلاش صادقانه به همراه دستاوردهای بزرگ ، احترام به معنویات و اخلاقیات بسیار کهن و حمایت مستمر ما از دولت اسرائیل از جمله این تعهدات می باشد. «نیوت گینگریج»از حزب جمهوری خواهان به عنوان یکی از معتبر ترین رهبران قابل احترام در این کشور است.

حال بیایید و حمایت خود را از این رهبر بزرگ نشان دهید. من نیز به نوبه خود افتخار می کنم که  حمایت مالی این رویداد را به عهده گرفته ام.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©