آنا اسکمانی نماینده ایرانی تبار سنای ایالت فلوریدا
در جنبش مبارزه برای دستیابی به سقط جنین امن و قانونی
به روز شده در      جمعه 27 اردیبهشت 1398     -   Friday May 17 2019

خانم «آنا اسکمانی» در روز جمعه 17 ماه می 2019 با ارسال نامه ای به دفتر خبرگزاری ایرانشهر اعلام کرد: ممنوعیت سقط جنین، واقعیت های زندگی زنان را نادیده گرفته و مانع استقلال بدن و آزادی شان می شود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 نماینده ایرانی تبار سنای ایالت فلوریدا هدف زندگی خود را مبارزه برای آزادی زنان و دختران عنوان کرد و گفت: از آنجایی که ایالت های آلاباما، جورجیا، اوهایو، میسوری و دیگر ایالت ها بسوی ممنوعیت سقط جنین گام بر می دارند واین ممنوعیت هیچگونه استثنایی بویژه تجاوز به عنف را نیز در برنمی گیرد، برای زنان مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد. 
وی افزود: هر روز زنان در سراسر کشور با تصمیمات شخصی مواجه هستند که آیا زنان حاملگی خود را ادامه دهند یا خیر؟  در واقع، شرایط بارداری برای هر زنی متفاوت است. مخالفان ضد سقط جنین به جای احترام به تصمیم گیری زنان، به لفاظی های شرم آور و قوانین افراطی که زنان را مجازات می کنند، متوسل شده اند. 
«آنا اسکمانی» با تأکید بر اینکه  تصویب این قانون یک گام به عقب بر می باشد، اظهار داشت: ایالت فلوریدا در قضیه ممنوعیت متفاوت است. قانون ممنوعیت سقط جنین شش هفته ای و قانون رضایت والدین هر دو در جلسه قانونی مطرح شدند ولی هر دو قانون به شکست انجامیدند.  
وی اذعان کرد: ما در سراسر ایالت به کمپین اعتراض به آنچه که در کنفرانس مطبوعاتی با حضور تمام مردان حامی ممنوعیت سقط جنین شش هفته ای بود، پیوستیم . می دانیم که همیشه صحبت کردن برای مردم در مورد سقط جنین آسان نیست و این مسئله می تواند به سرعت تبدیل به یک مسئله شرم آور و ننگ آمیز شود. 
«آنا اسکمانی» افزود: ما آگاه هستیم که هفتاد و سه درصد از آمریکایی ها، از جمله اکثریت هر دو حزب، نمی خواهند شاهد شکست قانون « رو ورسس وید» (Roe v. Wade) باشند. قانون اساسی به مراتب سقط جنین را امن تر ساخته است و بیشتر آمریکایی ها می خواهند دسترسی به پیشگیری از بارداری همراه با آموزش جامع بهداشت جنسی که هر دو از عوامل کلیدی  کاهش سقط جنین است،  قانونی باشد.
ما نمی خواهیم اجازه بدهیم که تعدادی از قانونگذاران افراطی بدن ما را در کنترل داشته  باشند و ما را از حقوق اساسی خود محروم سازند. 
«آنا اسکمانی» در پایان این نامه تأکید کرد: مهم این است که هنوز آخرین ممنوعیت اجرا نشده است و انتظار می رود که بحث و گفتگو دادگاه با مخالفان این قانون برای رسیدن به دادگاه عالی زمان زیادی ببرد. این بدان معنی است که ما باید از چالش های قانونی حمایت کنیم، در حالی که همچنان دسترسی به سقط جنین ایمن و قانونی است، ما تلاش برای حمایت های مالی برای انتخابات سال 2020 را آغاز کرده ایم و از شما می خواهم که کمک ها ی خود را به کمپین ما بسپارید. هر یک دلاری که شما می دهید هدیه ای است برای قدرت و وحدت ما برای دفاع از حقوق زنان و دختران.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©