لطفأ به من زنگ بزنید!، درخواست جدید ترامپ و تمسخرایرانیان!
به روز شده در      دوشنبه 13 خرداد 1398     -   Monday June 3 2019

گلنار متولی در مقاله ای دربخش سیاسی شبکه بلومبرگ با اشاره به تقاضای ترامپ از مقامات و مسئولین جمهوری اسلامی برای تماس با وی، به انعکاس این خبر در شبکه های اجتماعی پرداخته است.که به بخشی از آن اشاره می کنیم:
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 
پس از آنکه شبکه سی ان ان گزارش داد، کاخ سفید شماره تلفنی به سفارت سوئیس در تهران داده است تا مقامات جمهوری اسلامی در صورت تمایل مستقیما با وی تماس بگیرند، مزاحم های تلفنی به سفارت سوئیس زنگ می زنند و می گویند: ایالات متحده آمریکا، از سال 1979 علاقه خاصی به جمهوری اسلامی داشته است!
در جایی دیگر ، پس از آنکه رئيس جمهور آمريکا از جمهوری اسلامی درخواست کرد که به او زنگ بزنند، در یک صحنه نمایشی که توسط یک کارگردان انیمیشن ایرانی تهیه شده است، می بینیم:
«...نیمه شب تلفن دونالد ترامپ زنگ می زند. ترامپ با لباس و پیژامه خواب می پرد و می گوید: ایرانی ها هستند! اما تلفن از تهران نیست ، فقط یک فروشنده داروی درمان کچلی است....»
یک کاربر به نام «کیف» با اشاره به این که اپلیکیشن تلگرام توسط دهها میلیون ایرانی استفاده می شود، توئیت کرده است که : به نظر من ترامپ باید مشخصات و آی دی تلگرام کاخ سفید را می داد! چون هنوز آغاز یک  رابطه می باشد وممکن است  مقامات جمهوری اسلامی  از این تماس مستقیم خوششان نیاید!
در پستی دیگر یک تصویر از حسن روحانی رئیس جمهور حکومت اسلامی می بینید که یک گوشی تلفن روی گوشش نگه داشته است و در حال شماره گیری آمریکا است و می گوید که صدا نمیاد!
 پست دیگری توئیت شده است:  کدام طرف، پول تلفن را پرداخت می کند؟ وضعیت اقتصادی ایران رو در نظر بگیرید!
پست دیگری می نویسد: اگرتصدی ریاست جمهوری ترامپ با رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی محمود احمدی نژاد همزمان می شد، چه می شد؟ !
اگر این دو نفر همزمان در رأس کارمی بودند، چه  اتفاقی می افتاد؟ مغز هردوشون رو باید طلا گرفت!
بسیاری از ایرانیان تصور می کنند که رئیس جمهور آمریکا می خواهد جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورد. در واقع، این برداشت بسیاری از شبکه های اجتماعی فارسی پس از پیشنهاد غیرمنتظره ترامپ برای اعمال تحریم های شدید و سخت ایران است.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©