تحریم همه جانبه اسنپ در ایران
به روز شده در      پنجشنبه 23 خرداد 1398     -   Thursday June 13 2019

پویه نوریان (نفر دوم از راست) همراه با پدر و مادرش و سعید عابد (نفر اول از چپ) این عکسی است که رسانه ها در باره عذرخواهی پویه نوریان از راننده شرکت اسنپ مخابره کرده اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
فرمایشی بودن عکس: عکس های دو قاتل خمینی و خامنه ای بر دیوار
پرچم منحوس جمهوری اسلامی ایران
کتاب سلام بر ابراهیم در دست های “پونه”*( چکیده کتاب از روی وب سایت خانه‌کتاب را ملاحظه کنید. ناشر این کتاب پیام آزادی و مدیریت آن با جواد جاسبی وجدانی است. از کتابهای منتشره این ناشر کتابهای برای نوجوانان در جهت جدا سازی اقوام ایرانی از یک دیگر است. یکی از نمونه ها : 
    فرهنگنامه مفید «برای نوجوانان و جوانان»: غدیر خم - یهود مدینه است که برای دفاع از اقدامات یهود ستیزانه در گذشته و حال نوشته شده است). 
خبرگزاری ایرانشهر : این شعار امروز مردم ایران علیه راننده عقب افتاده و ضد زن شرکت مسافربری داخل شهری  اسنپ است و با توجه به این که این شرکت نیز پشتیبان راننده عقب افتاده اش می باشد ایرانی ها بویژه اهالی تهران چه زن و چه مرد تصمیم گرفته اند این شرکت را بایکوت‌کنند.
فعالان امور اجتماعی و فعالان مدافع حقوق زنان توصیه های زیر را برای توبیخ  شرکت اسنپ پیشنهاد می کنند.
۱- پیاده رفتن تا جایی که ممکن است.
۲- استفاده از اتوبوس
۳- استفاده از تاکسی
۴- شرکت های جایگزین اسنپ به شرح زیر:
 الف- کارپینو تاکسی اینترنتی 
سامانه هوشمند حمل و نقل 
https://www.carpino.ir
ب- سامانه هوشمند درخواست تاکسی 
با اپلیکیشن تپسی شما می توانید در  هر زمان و مکان به راحتی تاکسی درخواست کنید و سفری با کیفیت، امن و ارزان را تجربه کنید.  
tap30.ir
۳-کاروان رو 
سفر راحت و ارزان با سواری 
carvanro.com
۴- سامانه درخواست خودرو ماکسیم تهران  
taximaxim.ir
* معرفی مختصر كتاب 
«ابراهیم» در اول اردیبهشت سال 1336 در تهران متولد شد، نوجوان بود که طعم تلخ یتیمی را چشید و از آنجا بود که همچون مردان بزرگ، زندگی را به پیش برد و در کنار تحصیل علم به کار نیز مشغول شد. وی پس از مدتی توانست به دریافت دیپلم ادبی نایل شود. حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی نظیر علامه «محمدتقی جعفری» بسیار در رشد شخصیتی ابراهیم موثر بود. او در دوران پیروزی انقلاب شجاعت‌های بسیاری از خود نشان داد و پس از شروع جنگ تحمیلی نیز در جبهه حضور یافت و در نهایت در والفجر مقدماتی در کانال‌های فکه در سال 1361 به شهادت رسید. کتاب حاضر دربرگیرندة زندگی‌نامه و خاطراتی از شهید ابراهیم هادی است که از زبان خانواده، دوستان، و هم‌رزمان وی بازگو شده است. تصاویری از این شهید گرانقدر بخش پایانی کتاب را تشکیل می‌دهد.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©